نقش مردم در تفکر امام خمینی (ره) ارزنده می باشد

  • ۵ سال قبل
  • 0

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد گفت: به منظور بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز ۱۳خرداد ماه مراسمی در حرم مطهر رضوی در رواق امام خمینی ساعت ۱۷ با حضور مسئولان و مردم برگزار خواهد شد.

 

حیدر خوش نیت اظهار داشت: از جمله مواردی که در دیدگاه امام خمینی (ره) از جایگاه ارزنده ای برخوردار بود نقش مردم در اداره حکومت می باشد.

 

وی تصریح کرد: امام (ره) بارها بر این موضوع  تاکید داشته و  به افرادی که عهده دار مسؤولیت های حکومتی بودند، این موضوع را همیشه یادآوری می کردند تا هرگز از توانمندی مردم و نقش آنان در ماندگاری نظام غفلت نکنند و رابطه و  تعامل صادقانه و صمیمانه ای با مردم داشته باشند.

 

خوش نیت با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار جهانی و بیداری امت اسلام در کلام و سخن امام خمینی (ره) همیشه پر رنگ بود، افزود:  ترویج اندیشه های ناب سیاسی و اسلامی امام خمینی(ره) می تواند شیوه  موثری در بیداری جهان اسلام باشد و این موضوع در سال های گذشته نیز مشاهده شد و انقلاب های مردمی زیادی از انقلاب اسلامی ایران و مدل رهبری امام خمینی (ره) الگو گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر واندیشه امام خمینی (ره) به عنوان یک حقیقت بزرگ همیشه زنده است ،ادامه داد:به مناسبت بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  در روز ۱۳خرداد ماه مراسمی  ساعت ۱۷ در حرم مطهر رضوی  در رواق امام خمینی و در همین روزنیز  برنامه ای با عنوان  فرزندان روح الله در بلوار شهید رستمی از طرف فرزندان شاهد برگزار خواهد شد.

 

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد افزود: طبق مصوبه شورای اداری شهرستان مشهد ، همه سازمان ها نیز در روز دوشنبه مراسمی با عنوان بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)برگزار خواهند کرد.

 

وی اظهار داشت: از طرفی چون فرمانداری  ردیف بودجه ای در این زمینه  ندارد تعدادی از کارکنان فرمانداری مشهد نیزبه صورت داوطلبانه و  با هزینه شخصی خودشان برای شرکت در سی امین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) به تهران اعزام خواهند شد.

منبع: قدس آنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه