آمادگی برای مشارکت سرمایه گذاران کره ای در حوزه های عمرانی و گردشگری

  • ۵ سال قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: در صورت آمادگی شرکت های کره ای برای مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی یا سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری؛ می توانیم بسترهای لازم را فراهم کنیم.

علیرضا رزم حسینی در دیدار یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی که در محل دفتر استاندار برگزار شد،  با ابراز امیدواری نسبت به تقویت روابط اقتصادی بین خراسان رضوی و استان های کره جنوبی افزود: خراسان رضوی یک قطب گردشگری و زیارتی است به طوریکه سالانه از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی میزبانی می کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در پیک پروازی روزانه ۲۵۰ پرواز خارجی از طریق  فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می گیرد لذا فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت آمادگی شرکت های کره ای برای مشارکت در ساخت پروژه های عمرانی یا سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، می توانیم بسترهای لازم را فراهم کنیم.

 

سفیر کره جنوبی در ایران هم در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از سفر به مشهد و بازدید از چند منطقه گردشگری مانند آرامگاه ابوالقاسم فردوسی گفت: ظرفیت های استان خراسان رضوی می‌تواند زمینه ساز تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور ایران و کره جنوبی باشد.

یو جانگ هیان افزود: در حوزه گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه همکاری ها وجود دارد که این موضوع را با دولت مرکزی کره جنوبی در میان خواهم گذاشت تا زمینه تحقق آن فراهم شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *