توزیع بسته‌های ۹۰۰ گرمی شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

  • ۵ سال قبل
  • 0

رئیس اتاق اصناف اصناف مشهد گفت: در ماه مبارک رمضان، برای خانوارها بسته‌های ۹۰۰ گرمی و فله‌ای شکر آماده شده که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد.

 

محمود بنانژاد در رابطه با برنامه‌های تنظیم بازار اتاق اصناف مشهد برای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این زمینه ما در دو فاز فعالیت می‌کنیم. وجه اول تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی است و وجه دوم بازرسی‌های ما است.

 

وی افزود: در بحث تامین کالاهای اساسی برای بازار و شکر که عمدتا برای ماه مبارک رمضان مصرف دارد، سهمیه‌ای تامین شد که آن را در صنف و صنعت توزیع کرده‌ایم و برای خانوارها بسته‌های ۹۰۰ گرمی و فله‌ای آماده شده که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد.

 

رئیس اتاق اصناف اصناف مشهد خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه تامین و تولید کالاهایی که با شکر سروکار دارد مانند نبات و آبنبات، قنادی‌ها، شیرینی فروشان، آبمیوه و بستنی سهمی از شکر را تخصیص داده‌ایم تا تولیدات خود را ادامه دهند.

 

بنانژاد بیان کرد: در بحث نظارت، برنامه نظارتی از ششم بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت که بر تامین و توزیع نظارت می‌کند، در حین ماه مبارک رمضان بهداشت و تولید غذا نیازمند نظارت مستقیم از نظر قیمت و کیفیت است به همین دلیل با هماهنگی اتحادیه‌های مربوطه همچون رستوران داران، اغذیه و پیتزا فروشان و شیرینی گشت مشترک خواهند داشت و در صورت تخلف با آن برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *