برگزاري اجتماع عظیم مهدویون در مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیر مجمتع فرهنگی و مذهبی خیمه‌الانتظار گفت: اجتماع عظیم مهدویون روز نیمه شعبان با حضور پرشور منتظران ظهور در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در نشست مطبوعاتي اظهار کرد: جشن‌های ایام دهه مهدویت مجمتع فرهنگی و مذهبی خیمه‌الانتظار از ۲۱ سال قبل آغاز شد و برای امسال راه‌اندازی دو شعبه در خلق‌آباد کلات و توس ۹۷ را داشتیم و در راستای شعار سال که رونق تولید نامیده شده کارگاه‌های اشتغال ایجاد می‌شود.

آخوندي تصريح کرد: فعالیت کانون‌های تخصصی رسانه، آسمانی، مهدویت، اقتصاد مهدوی، اقتصاد مقاومتی، کودکان مهدوی، افتتاح اولین موقوفه مهدوی با کمک یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومانی مردمی و برگزاری جشن‌های ویژه نیمه شعبان با شعار تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد، قرائت دعای ندبه قرار عاشقی از جمله برنامه‌های این ایام فرخنده با حضور سخنرانان و مداحان شاخص کشوری و استانی است.

وي درخصوص اقدامات صورت گرفته این مجموعه جهت کمک به سیل‌زدگان کشور، گفت: ۸ گروه جهادی از خیمه‌انتظار جهت کمک به سیل‌زدگان ساماندهی شده و تاکنون ۲۵ میلیون تومان جمع‌آوری شده و پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی است.

مدیر مجمتع فرهنگی و مذهبی خیمه‌الانتظار گفت: اجتماع عظیم مهدویون در ساعت ۸ صبح روز نیمه شعبان با حضور پرشور منتظران ظهور در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار می‌شود و خیمه‌الانتظار مجری مراسم خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه