۵ فیلم دفاع مقدس در مشهد اکران می شود

  • ۷ ماه قبل
  • 0

دبیر انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد از اکران ۵ فیلم با موضوع دفاع مقدس در پردیس سینمایی هویزه مشهد خبر داد.
محمدرضا فرهادی نیا دبیر انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ۵ فیلم موفق سینمای دفاع مقدس که به همت چهره های شاخص مشهد و خراسان رضوی ساخته شده اند، در مشهد اکران می شود.
وی افزود: این فیلم ها شامل «به کبودی یاس»، «مردی شبیه باران»، «جنگ نفتکش ها»، «شماره ۱۰» و «تابستان طولانی» است که به ترتیب از سه شنبه ۴ مهرماه تا شنبه ۸ مهرماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران می شود.

فرهادی نیا خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم فیلم ها با حضور عوامل آن اکران شود که تا کنون حضور «جواد اردکانی» کارگردان فیلم «به کبودی یاس»، «سید غلامرضا موسوی» تهیه کننده فیلم «جنگ نفتکش ها»، «حمید زرگر» و «حسام منظور» کارگردان و بازیگر فیلم «شماره ۱۰» و «علی خزاعی فرید» کارگردان فیلم «تابستان طولانی» در زمان اکران فیلم ها قطعی شده و در تلاش هستیم که شاهد حضور بقیه عوامل این فیلم ها نیز باشیم.
وی تاکید کرد:فیلم هایی که در این هفته اکران می شود، از جمله فیلم های موفق سینمای دفاع مقدس است که با تکیه بر عوامل خراسانی ساخته شده و نظر مخاطبان را در مقاطع مختلف زمانی جلب کرده است.
وی افزود: این برنامه با همکاری انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد و ادراه کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی برگزار می شود.

منبع:شهرآرا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *