باران شدید ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را فراگرفت

  • ۵ سال قبل
  • 0

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران شدید از شنبه شب تاکنون در ۱۵ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است.

یحیی قاینی پور افزود: بیشترین بارندگی طی این مدت با ۳۱ میلیمتر در شهرستان جغتای و پس از آن با ۲۹ میلیمتر در شهرستان کلات رخ داده است.

وی اظهار داشت: در این مدت بارشهای رگباری در شهرستانهای قوچان، سرخس، سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، کاشمر، گناباد، تربت جام، درگز، فریمان، بردسکن و بجستان گزارش شده است.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده بارشهای شدید باران که از شب گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است تا صبح سه شنبه ادامه دارد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به صورت پرحجم در بیشتر مناطق این استان گسترش خواهد یافت.

قاینی پور افزود: آبگرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل ها بر اثر این بارشها برای مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ درجه ای دما در خراسان رضوی طی ۲ روز پیش رو اظهار داشت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش خواهد یافت و فردا نیز به ۱۴ درجه خواهد رسید.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا- خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه