• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین عبوری به حریم شهر مشهد

ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین عبوری به حریم شهر مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد از ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین عبوری به این شهر خبر داد.

حسین مختاری گفت: ورود خودروهای سنگین و نیمه سنگین ترانزیتی جاده‌ای که به مقصد سایر شهرها از معابر شهر مشهد عبور می‌نمایند، ممنوع می‌باشد.

وی بر ممنوعیت ورود ناوگان باری ترانزیتی جاده‌ای که هیچ مبدا یا مقصدی در شهر مشهد نداشته و تنها با هدف گذر به سمت سایر شهرها قصد عبور از معابر شهر مشهد را دارند، تاکید و ادامه داد: ناوگان سنگین و نیمه سنگین که قصد ورود به شهر را دارند در صورت داشتن بارنامه می‌توانند با اخذ مجوز موردی زمانی و مکانی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مختاری زمان مجاز برای ورود ناوگان سنگین و نیمه سنگین جاده‌ای دارای بارنامه به محدوده‌های زمانی و مکانی را ساعت ۲۳ الی ۶ صبح در محدوده قرمز، ۲۳ الی ۱۰ در محدوده زرد و ۲۳ الی ۱۷ در محدوده سبز اعلام کرد.

وی یادآورشد: شرکت‌های حمل‌ونقل بار و رانندگان وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه سنگین موظفند ضمن اخذ مجوز تردد مدت دار یا موردی، برنامه تردد وسایل نقلیه خود در مناطق مختلف شهری را به نحوی تنظیم نمایند که تردد و توقف آنها در محدوده‌های مکانی قرمز، زرد و سبز مطابق با ساعات اعلام شده باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد محدوده تردد وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه سنگین در محدوده مرکزی شهر را قرمز، حد فاصل محدوده قرمز تا رینگ بزرگراهی شامل بزرگراه غدیر، بابانظر، چراغچی، آزادی، بولواراستقلال، معلم، شهید قانع، صیاد شیرازی، پیروزی و بزرگراه کلانتری به استثنای بولوار احمد آباد، ملک‌آباد و وکیل آباد را محدوده زرد و محدوده خارج از محدوده زرد تا حریم شهررا محدوده سبز اعلام کرد.

وی در پایان تولید مقادیر زیادی گازهای آلاینده، سالانه تصادفات منجر به فوت، جرح یا خسارت و تعمیر و نگهداری ابنیه بابت خسارت اضافه بار را از تاثیرات عبور ناوگان باری گذری از بزرگراه‌های سطح شهر مشهد برشمرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *