ورود حدود ۲ میلیون زائر و مسافر به استان طی سه روز گذشته

  • ۵ سال قبل
  • 0

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود یک میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۰۹ نفر به استان از ۲۵ تا ۲۷ اسفند ماه خبر داد.
مهدی فروزان با اعلام این خبر افزود: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶ دهم درصد رشد دارد.

وی افزود: ۱۶۱ هزار و ۶۴۸ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به  استان  وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۴٫۲ درصد کاهش داشته است.
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۶۱ هزار و ۶۲۹  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به استان وارد شده اند را  نیز ۳۰ هزار و ۲۵۲  نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۲۱٫۱ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ تا ۲۷  اسفند ماه به استان وارد شده اند هم یک میلیون  ۶۲۳ هزار و ۵۸۰ نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۱٫۶درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ تا ۲۷  اسفند ماه یک میلیون و  ۲۳۸  هزار و ۹۹۹ نفر به این کلانشهر  وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۲٫۷ درصد افزایش دارد.

وی افزود: ۱۰۸ هزار و ۶۹۵  نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۶٫۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۶۱ هزار و ۶۲۹  نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به مشهد وارد شده اند را  نیز ۳۰ هزار و ۱۵۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۲۱ درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ تا ۲۷  اسفند ماه به مشهد وارد شده اند هم یک میلیون و  ۳۸ هزار و  ۵۱۶  نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۳٫۳ درصدی مواجه بوده است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *