توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار شهر

  • ۲۰ روز قبل
  • 0

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سیاست کلی شورا در دوره ششم مدیریت شهری بر تغییر شیب خدمت به مناطق حاشیه‌ای بوده است.
مهدی ناصحی در این‌باره اظهار کرد: برای توسعه خدمات در مناطق کم‌برخوردار، مدیریت ششم شهری رویکرد پروژه‌های زودبازده و توجه ویژه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در دستورکار قرار داد.
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد افزود: امروز تفکر تسریع در خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه شهر و تمرکززدایی از خدمت‌رسانی به مناطقی محدود در مدیریت شهری، تسری پیدا کرده است.
ناصحی ادامه داد: در استقبال از بهار ۱۴۰۳ تلاش شد تا در حوزه زیباسازی شهری ۵۰درصد ظرفیت موجود در مناطق کم‌برخوردار به‌کارگیری و جانمایی شود. از تمرکز المان‌های نوروزی در مناطق مرکزی شهر جلوگیری و در نقاط مختلف این پراکنش انجام شده است.
وی گفت: سیاست‌های مترقی شورای ششم در حوزه حاشیه شهر سبب شده است تا سطح درخواست‌های شهروندان این مناطق تغییر کند و امروز با تأمین زیرساخت‌های لازم از سوی مدیریت شهری بسیاری از درخواست‌ها به حوزه زیباسازی محیطی تبدیل شده است. وی بیان کرد: در طول دوره ششم مدیریت شهری جهش خوبی در حوزه‌های زیرساختی، پیاده‌روسازی، روکش آسفالت و بهبود کیفیت معابر و ایجاد فضا‌های ورزشی شکل گرفت

منبع : شهرآرا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *