پرونده اسید پاشی جنایی شد

  • ۲۷ روز قبل
  • 0

با مرگ متصدی خدمات رایانه‌ای و عرضه محصولات فرهنگی در مشهد که هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود،این ماجرای هولناک،رنگ جنایی به خود گرفت و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با دستورات ویژه مقام قضایی برای دستگیری اسیدپاش فراری در حالی آغاز شد که همدست وی در ساعات اولیه وقوع این حادثه وحشتناک به دام افتاد.
دقایق اولیه بامداد روز بیست و ششم اسفند سال گذشته جوان موتورسواری در ابتدای خیابان بهمن ۴ منطقه خواجه ربیع توقف کرد و در همین حال ترک‎نشین موتورسیکلت پیاده شد و در حالی که ظرف پلاستیکی حاوی اسید را در دست داشت، وارد فروشگاه خدمات رایانه‎ای شد و ناگهان اسیدها را بر پیکر متصدی فروشگاه پاشید که پشت میز روی صندلی نشسته بود. لحظاتی بعد مرد اسیدپاش ترک موتورسیکلت پرید و به همراه وی از صحنه حادثه گریخت .طولی نکشید که اهالی محل و کسبه متوجه ماجرای اسیدپاشی شدند و بدین ترتیب جوان۳۲ ساله به مرکز درمانی انتقال یافت  اما تلاش کادر درمانی برای نجات «جواد-ق» به نتیجه نرسید و او در آخرین روز سال گذشته بر اثر عوارض ناشی از اسیدپاشی در حالی جان سپرد که گروه تجسسی نیروهای کلانتری خواجه ربیع مشهد با هدایت مستقیم سرهنگ روح ا… شجاعی (رئیس کلانتری)راکب موتورسیکلت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
درپی مرگ متصدی خدمات رایانه ای و عرضه محصولات فرهنگی این پرونده رنگ جنایی گرفت و تحقیقات گسترده ای برای ریشه یابی این جنایت با دستورات ویژه قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد)آغاز شد.

«احمد-ع»(متهم دستگیرشده)در بازجویی ها اعتراف کرد: از مدتی قبل به رفت و آمدها و ارتباط همسرم با جوان مغازه دار ،سوءظن داشتم و احتمال می دادم روابطی خیانت آلود بین آن ها وجود دارد. به همین خاطر چند بار با متصدی ۳۲ ساله فروشگاه مذکور درگیر شدم و در نهایت موضوع را با پدرزنم که یک خلافکار سابقه دار و معتاد کارتن خواب است، درمیان گذاشتم و او را ترغیب کردم تا انتقام بگیرد. روز حادثه هم او را سوار موتورسیکلت کردم و در حالی که ظرف حاوی اسید را در دست داشت به مقابل فروشگاه وی در بولوار بهمن بردم. پدرزنم به داخل فروشگاه رفت و اسیدها را روی سر و صورت «جواد-ق»پاشید. بعد هم او را با موتورسیکلت از آن جا فراری دادم و خودم به خانه بازگشتم که توسط عوامل انتظامی کلانتری خواجه ربیع دستگیر شدم.بنابر این گزارش ،تحقیقات بیشتر با راهنمایی و دستورات محرمانه قاضی دکتر صفری برای دستگیری متهم به قتل فراری ادامه دارد.

منبع : روزنامه خراسان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *