ارسال بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک‌ خراسان رضوی به مناطق سیل‌‌زده

  • ۵ سال قبل
  • 0

سرپرست معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی گفت: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردم خراسان رضوی از طریق هلال احمر به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
 وحید قربانی در آیین «ارسال  بزرگترین محموله کمک‌های مردمی هلال احمر خراسان رضوی به گلستان» که در محل پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان برپا شد، گفت: امروز مراسم ارسال محموله بزرگ لوازم زیستی به مناطق سیل‌زده استان گلستان و با حضور جمعی از مسئولان استانی خراسان رضوی و مدیران عامل هلال احمر استان‌های گلستان، هرمزگان و خراسان رضوی برگزار شد.
وی افزود: وقتی نظام طبیعت را انسان‌ها با تصورات نادرست و دخالت‌های نابه‌جای خود بر هم می‌زنند مواردی مانند سیلاب ایجاد می‌شود و به قهر طبیعت گرفتار می‌شویم که پاسخگویی طبیعی طبیعت به رفتار نابخردانه ما انسان‌ها است.
سرپرست معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در مسائل و مشکلات طبیعی رفتار بشردوستانه انسان‌ها متجلی می‌شود که تمدن ایرانی و اسلامی ما نشان از مهرورزی دارد و این حماسه همدلی مردم در کمک‌رسانی در سیل اخیر ثبت شد.
قربانی خاطر نشان کرد: حضور هلال احمر در سیل‌های اخیر کشور بی‌بدیل و ارزشمند بود و اقدامات فوریتی امدادی و کمک‌رسانی‌های بعدی به نیکی انجام شد. مدیران مختلف نهادهای امدادرسان نیز در این ایام خودشان را وقف مردم کردند اما جای بازنگری عملکرد برای کیفی‌تر سازی و اصلاح فعالیت‌ها در موارد احتمالی آتی ضروری است.
سرپرست معاونت عمرانی و مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی با اشاره به برخی آسیب‌ها در استان خراسان رضوی و درگیر شدن تعداد ۱۴ بخش از استان خراسان رضوی در مسکن‌های روستایی در استان گفت: بازسازی یک‌هزار واحد مسکونی روستایی را در دست اقدام داریم و برای بازسازی و بازتوانی هم نیازمند انسان‌های خوش طینت هستیم.
وی افزود: در چهارم فروردین امسال و پیش از اینکه خراسان رضوی معین استان گلستان معرفی شود به دستور استاندار وارد کمک‌رسانی و مساعدت شدیم.

منبع: ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *