افزایش ۲۹ درصدی تسهیلات بانک توسعه تعاون در سال جاری

  • ۳ ماه قبل
  • 0

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه تسهیلات پرداخت شده است و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.
رئوف احمدی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در بخش های صنعت کشاورزی، صنایع تبدیلی، مسکن و عمران، خدمات و گردشگری بوده است، افزود: این تسهیلات حدود ۷ هزار ۳۴ مورد بوده است که در مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ۴۷۸ فقره متقاضی یک هزار و ۶ میلیارد ریال ، در حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت به ۶۰۰ فقره متقاضی ۴۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و در بخش ودیعه مسکن به ۳۶ فقره متقاضی ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون عنوان کرد: بانک توسعه تعاون استان در حوزه اعتبارات اسنادی Lc چهار هزار و ۴۹۱ میلیارد تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به برنامه ابلاغی خود، ۲۲۳ درصد محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۷ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: نرخ سود رایج تسهیلات از محل اعتبارات و منابع داخلی در بانک توسعه تعاون ۲۳ درصد است و برای حمایت از بخش تعاون، سقف نرخ سود تسهیلات غیرتکلیفی برای بخش تعاون در این بخش ۲۱ درصد است که بسته به گردش مالی مناسب تعاونی ها، قابلیت کاهش نیز دارد.
وی در پایان افزود: بانک توسعه تعاون استان تا پایان ۱۰ ماهه امسال ۱۰۰ درصد برنامه های خود را در خصوص منابع بانکی را محقق کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *