۱۷ پروژه عمرانی شهرک‌ های صنعتی استان در هفته دولت افتتاح می‌شود

  • ۵ سال قبل
  • 0

مهدی زاده مقدم از افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت خبر داد.

مسعود مهدی‌زاده‌مقدم در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی توس، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها در جهت کمک به صنعتگران و توسعه اقتصادی آن‌ها عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: از تمام امکاناتی که داریم در جهت اجرای موفق سیاست‌های اقتصادی به‌ خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده می‌کنیم تا امکان توسعه و اشتغال بیش از پیش برای استان فراهم شود.

وی در رابطه پروژه‌های آماده افتتاح استان در هفته دولت، گفت: تعداد ۱۷ پروژه عمرانی شامل راه و ابنیه، گاز و برق با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که از جمله پروژه‌های اجرا شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند.

مهدی‌زاده‌مقدم با اشاره به اینکه خراسان رضوی یک ظرفیت عظیم صنعتی است، تصریح کرد: با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت های موجود استفاده می‌کنیم که این روند مثبت ادامه داشته و با ثمرات بیشتری نیز ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پروژه‌های زیرساختی مطلوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان انجام شده تا صاحبان صنایع دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی ضمن اشاره به طرح‌های حمایتی این شرکت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، خاطرنشان کرد: حمایت از صنايع خرد، كوچک و متوسط جزو اولویت‌های اصلی و برنامه‌های راهبردی این شرکت بوده تا علاوه بر ايجاد اشتغال در استان توسعه صنعتی، اقتصادی و توانمندی بیشتر صنعتگران را به دنبال داشته باشد؛ همچنین بخش خصوصی نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، بیش از پیش فعالیت باشند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *