• صفحه خانگی
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • اقتصادعمومی ظرفیت ثبت‌نام مسکن ملی فقط در ۱۴ شهر خراسان رضوی باقی‌ست

اقتصادعمومی ظرفیت ثبت‌نام مسکن ملی فقط در ۱۴ شهر خراسان رضوی باقی‌ست

  • ۴ سال قبل
  • 0

دور چهارم ثبت‌نام مسکن ملی برای پنج استان خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان (مرحله دوم)، ایلام و آذربایجان غربی از ساعت ۱۰ روز ۱۹ آذر ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ آذر ماه ادامه دارد.

در استان خراسان رضوی ۳۳ شهر برای مسکن ملی درنظر گرفته شده که ظرفیت ۱۹ شهر پر است و هنوز ۱۴ شهر قابلیت ثبت‌نام دارد.

در این استان شهر‌های جغتای، جنگل، انابد، یونسی، مزدآوند، کندر، قلندرآباد، شهروز، ششتمد، سنگان، سفید سنگ، درگز، داورزن و خرو دارای ظرفیت هستند. همچنین برای کسانی که از شهر چناران قصد نام‌نویسی دارند در حال حاضر، صرفا امکان ثبت‌نام در شهر جدید گلبهار وجود دارد؛ و برای شهر نیشابور درحال حاضر متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در شهر جدید بینالود اقدام کنند.

در این دور از ثبت نام‌ها برای شهر مشهد، مرکز استان خراسان رضوی ظرفیتی باز نشده است.

استان سیستان و بلوچستان که در دور اول ثبت‌نام‌ها حضور داشت، این دور نیز با ۱۰ شهر شرکت کرده است و ظرفیت ثبت نام تمام شهر‌های این استان نیز در روز دوم تکمیل شده است.

در خصوص استان سمنان نیز از میان ۱۳ شهری که برای مسکن ملی در نظر گرفته شده، تنها شهر جدید ایوانکی باقی مانده است که متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام در این شهر اقدام کنند.

برای استان سمنان نیز این امکان در نظر گرفته شده که متقاضیان شهر‌های سمنان و گرمسار علاوه بر شهر خودشان، می‌توانند در شهر جدید ایوانکی نیز ثبت درخواست کنند.

استان ایلام نیز با ۹ شهر در این طرح شرکت کرده است که ظرفیت همه این شهر‌ها تکمیل شده است.

۹ شهر برای ثبت نام متقاضیان استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شود که در دو روزی که از ثبت‌نام می‌گذرد، دو شهر سردشت و سیه چشمه تکمیل نشده است.

منبع: تجارت نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *