خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی گفت: در عملیات بازگشت حجاج خراسانی ۱۱ هزار و ۵۸۹ زائر بیت‌الله الحرام از مبدا جده و مدینه به میهن اسلامی‌مان بازگشتند.

محمود امانی‌بنی ضمن تقدیر از تمامی عوامل فرودگاهی و دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی و پشتیبانی، نظامی و انتظامی که در عملیات بازگشت زائران خراسانی سرزمین وحی فرودگاه مشهد را همراهی کردند، اظهار کرد: عملیات بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس که از روز ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ آغاز شده بود، بامداد امروز (چهارشنبه) ۲۸ تیرماه با بازگشت ۲۳۲ زائر توسط پرواز شماره ۱۵۰۳ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا مدینه به اتمام رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: در عملیات بازگشت حجاج خراسانی، ۱۱ هزار و ۵۸۹ زائر بیت‌الله الحرام از مبدا جده و مدینه به میهن اسلامی‌مان بازگشتند و در مجموع بیش از ۴۰۹ هزار کیلوگرم بار مسافران جابه‌جا شد.

وی بیان کرد: این حجاج در قالب ۴۹ پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شامل ۲۹ پرواز از مبدا مدینه‌منوره و ۲۰ پرواز از مبدا جده، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس وارد کشور شدند.

امانی‌بنی با بیان اینکه اقدامات و تمهیدات مورد نیاز برای عملیات اعزام و بازگشت حجاج از ماه‌های قبل آغاز شده بود، تصریح کرد: در این راستا علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی، با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان خراسان‌رضوی نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شد.

منبع :مهر

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *