بازدید تولیت آستان قدس رضوی از روند خدمت رسانی به زائران نوروزی

  • ۱ سال قبل
  • 0

تولیت آستان قدس رضوی از قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد و محل اسکان زائران نوروزی در بوستان غدیر بازدید و ضمن بررسی روند خدمت رسانی‌ها، با تعدادی از زائران گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با حضور در قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد مقدس، از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به زائران ایام نوروز قرار گرفت.

در این بازدید محسن داوری فرماندار و جواد اصغری سرپرست شهرداری مشهد، تولیت آستان قدس رضوی را همراهی و گزارشی از چگونگی خدمت رسانی‌ها و اقدامات مجموعه‌های متبوع خود در رسیدگی به زائران نوروزی ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین در ادامه برای مشاهده روند خدمت‌رسانی به زائران در بوستان زائر پذیر غدیر حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با تعدادی از زائران در جریان خدمت‌رسانی دستگاه‌های مسئول به آنان قرار گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در قرارگاه خدمات سفر مشهد، به اقدامات خوب دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در میزبانی از زائران نوروزی اشاره و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند، که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به هماهنگی تمام دستگاه‌های دخیل در میزبانی از زائران، ابراز کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری و تمام  دستگاه‌های دخیل همگی دست در دست یکدیگر داده تا بتوانند به مهمانان حضرت رضا(ع) بهترین خدمت را ارائه و نیکوترین تسهیلات را فراهم آورند.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: از تمامی افرادی که در ایام نوروز با تلاش شبانه‌روزی و بی‌دریغ برای میزبانی شایسته از زائران و مهمانان حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع:ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *