خانواده معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت در راه اسلام هستند

  • ۱ سال قبل
  • 0

تولیت آستان قدس رضوی در منزل خانواده شهیدان «انگیزه» و «عدالتی خدابنده» که هر یک سه شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد‌ه‌اند، حضور یافت و با خانواده این شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهیدان، شامگاه پنجشنبه (۱۵ دی ماه ۱۴۰۱) در منازل شهیدان «مهدی، حسن و صادق انگیزه» و «حسین، ابوالفضل و مهدی عدالتی خدابنده» حضور یافت و با خانواده این شهدای معظم دیدار و گفت‌وگو کرد.
تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها نقش والدین شهدا را در تربیت صحیح شهیدان بسیار مهم دانست و با بیان اینکه همه مدیون خون پاک شهیدان و صبر خانواده معظم شهدا هستیم، ابراز کرد: فرزند صالح محصول تربیت صحیح والدین است و در امر تربیت فرزندان مادر نقشی بسیار مهم‌ و اثرگذار دارد.
وی با اشاره به نقش مؤثر مادر در تربیت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، عنوان کرد: حضرت قمر بنی هاشم(ع) تحت تربیت مادری همچون حضرت ام البنین(س) پرورش یافت؛ شهیدان معظم نیز در پرتو تربیت مادرانی دلسوخته و پیرو حقیقی اسلام تربیت یافته‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند، خوشا به حال شهیدان و خانواده شهدا که در آزمون الهی پیروز و سربلند بیرون آمده‌اند.
گفتنی است، در این دیدارهای جداگانه خانواده شهیدان «انگیزه» و «عدالتی خدابنده» به بیان خاطره حضور چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب در منزل خود، نحوه اعزام شهدا و بیان احوالاتی از روحیه مؤمنانه و صالحانه فرزندان شهید خود پرداختند.

منبع :آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *