تحول نیروی انسانی، مقدمه تحول سازمانی در آستان قدس است

  • ۱ سال قبل
  • 0

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان و نخبگان در این آستان مقدس گفت: تحول نیروی انسانی، مقدمه تحول سازمانی در آستان قدس رضوی است.

به گزارش آستان‌نیوز، دکتر مالک رحمتی در دیدار کارشناسان مرکز گزینش آستان قدس رضوی، تصریح کرد: استمرار قدرتمند فعالیت‌های دستگاه امامت نیازمند حضور کارشناسان متدین و انقلابی است که هم رهبر معظم انقلاب اسلامی و هم تولیت معزز آستان قدس رضوی بر این مهم تاکید داشته‌اند و بر همین اساس در دوره جدید و پس از حدود یک دهه، آزمون استخدام عمومی در این آستان برگزار شد تا بتوانیم از ظرفیت متخصصان و نخبگان برای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان بهره‌مند شویم.
تحول نیروی انسانی، مقدمه تحول سازمانی 
رحمتی ادامه داد: در کنار تخصص و نخبگی، که یک ضرورت و الزام برای مجموعه آستان قدس رضوی است، تعهد، انگیزه و باورهای دینی و انقلابی نیز بسیار مهم است و به همین دلیل مرکز گزینش این آستان، وظیفه و تکلیف خطیری در این خصوص بر عهده دارد.
وی افزود: مقدمه تحول سازمانی، ایجاد تحول در نیروی انسانی است و مقدمه‌ تحول در نیروی انسانی نیز، جذب کارشناسان متدین و انقلابی است از همین رو مرکز گزینش باید دقت نظر کافی را در انجام مسئولیت خود داشته باشد.
ضرورت داشتن تقوای سیاسی و انگیزه کاری
رحمتی پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام و مکتب تشییع، داشتن تقوای دینی و سیاسی و حساسیت در برابر دشمن را از جمله شاخص‌های مهم در گزینش افراد برشمرد و تصریح کرد: مرکز گزینش با توجه به نقش و جایگاه کلیدی خود در آستان قدس رضوی، ملزم به بروز رسانی شاخص‌ها و معیار‌های گزینشی بر اساس شرایط جامعه است و حتما باید بر دغدغه‌مندی افراد نسبت به دستگاه امامت، انگیزه مضاعف کاری، استعدادیابی و افق دید داوطلب، دقت ویژه‌ای داشته باشد.

منبع :آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *