استاندار خراسان رضوی: امنیت عمومی و روانی جامعه به هم مرتبط است

  • ۲ سال قبل
  • 0

 استاندار خراسان رضوی گفت: امنیت، حاصل هم افزایی و تعامل همه ارکان مسوول و امری راهبردی است و حفظ امنیت عمومی، موجب امنیت روانی جامعه می شود.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری در دیدار با فرماندهان انتظامی استان افزود:با وجود همه مشکلات موجود، نیروهای انتظامی توانسته‌اند در مسیر حفظ امنیت جامعه گامهای موثری بردارند.

وی ادامه داد: انسجام و وحدت ۲ عامل مهم در پیشبرد همه امور است و تلاش ما حفظ و تقویت این ۲ مولفه در سراسر استان است و نیروی انتظامی با نگاه ارتقایی و رو به جلو باید گام بردارد و عوامل مخل امنیت را برطرف کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی نقش موثری در فرایندهای اقتصادی دارد و با عملکرد تاثیرگذار خود موجب جلوگیری از اختلال اقتصادی می‌شود.
نظری با اشاره به تشکیل قرارگاه پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی استان اظهار کرد: کار قرارگاهی یعنی اقدام عملیاتی و با پشت میز نشستن کارها پیش نمی‌رود و باید وسط میدان بود.

وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در این ایام حجم بالای زائر را در استان شاهد باشیم از این رو باید همه بخش‌های استان آمادگی کامل برای میزبانی مطلوب را داشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *