جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

  • ۲ سال قبل
  • 0

– مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش برف و باران در برخی جاده‌های این استان موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

ابراهیم نصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش پراکنده برف در سرتاسر جاده کوهستانی درگز – قوچان گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش باران نیز جاده چناران- قوچان و مسیرهای شهرستان کلات و رشتخوار و همچنین بخش احمدآباد مشهد را لغزنده کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پدیده مه گرفتگی نیز در جاده های درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، مشهد-کلات در محدوده گردنه گوجگی و باغچه -تربت حیدریه در محدوده گردنه خماری موجب کاهش دید رانندگان شده است.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه سرد کنونی تا آخر هفته به صورت باران پراکنده در بیشتر مناطق استان فعال است.

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *