جاده محمد آباد- طرق به ۱۰۰ متری متصل خواهد شد

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ضمن اشاره به تاثیر بازگشایی جاده محمد آباد-طرق در کاهش ترافیک و تصادفات گفت: با همکاری و تسهیل ۲۰ هزار مترمربع از اراضی هوانیروز، مسیر جاده محمد آباد-طرق به ۱۰۰ متری متصل خواهد شد.
خلیل‎الله کاظمی در مراسم بازگشایی مسیر جاده محمد آباد به طرق که با حضور محمدرضا کلائی؛ شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و اهالی طرق برگزار شد، خاطرنشان کرد: پروژه بازگشایی جاده محمدآباد به طرق که یکی از خواسته‎های مردم ساکن این منطقه است از سال ۹۱ مطرح بود اما به دلیل خارج از محدوده بودن، مطالعات آن در سال ۹۳ انجام شد، مجوزهای لازم و نقشه‎های مورد نیاز آماده و تائیدیه کمیسیون ماده پنج نیز دریافت شد.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه در سال ۹۵ آغاز اما در سال ۹۶ به دلیل مشکلاتی از جمله تسهیل حریم اراضی متعلق به هوانیروز، دو کارخانه، فرودگاه و قرارداشتن لوله گاز در مسیر، پروژه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات شهردار و شورای شهر، جلساتی با هوانیروز، فرودگاه و کارخانه‎های در مسیر انجام شد، همچنین با پیگیری‏های متعدد و همکاری فرودگاه و هوانیروز اراضی متعلق به این دو ارگان و اراضی دو کارخانه در مسیر تسهیل قرار گرفت و اواخر سال گذشته، عملیات اجرایی بازگشایی مسیر محمد آباد به طرق آغاز شد.
وی با بیان اینکه این پروژه ظرف ۶ ماه و زودتر از زمانبندی در نظر گرفته شده به بهره‎برداری رسید، اظهارکرد: جاده محمد آباد-طرق به طول ۵ کیلومتر و عرض ۷ متر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال احداث و سه برابر ظرفیت گذشته قابلیت تردد دارد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین مذاکراتی با هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام و موافقت آنها برای تسهیل ۲۰هزارمترمربع از اراضی متعلق به هوانیروز به طول ۱٫۲ کیلومتر از سوی شهرداری مشهد گرفته شد که پس از تسهیل، جاده محمد آباد –طرق به صد متری متصل خواهد شد.
گفتنی است؛ در این مراسم محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، خلیل‏‎الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک و دونفر از اعضای شورای شهر حاضر در مراسم از سوی ساکنان منطقه طرق تجلیل شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه