مشکلات مالی، آینده فوتبال کشور را تهدید می کند

  • ۵ سال قبل
  • 0

داور بین المللی فوتبال گفت: آینده فوتبال کشورمان به‌دلیل مشکلات مالی موجود نمی تواند شرایط مطلوبی را داشته باشد.
محسن قهرمانی داور بین المللی فوتبال همزمان با روز جهانی داور، گفت: آینده فوتبال کشورمان به‌دلیل مشکلات مالی موجود نمی تواند شرایط مطلوبی را داشته باشد.

او با بیان اینکه انجام کار خوب بدون منابع مالی نمی تواند نمی تواند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد، گفت: در حال حاضر برخی از تیم های ما بدهکار هستند و شرایط خوبی ندارند که این می‌تواند به پیشرفت فوتبال کشورمان لطمه بزند.

قهرمانی با بیان اینکه وقتی نمی توانیم تیم ها را حمایت کنیم، نباید انتظار پیشرفت نیز داشته باشیم، افزود: زمانی می توانیم به پیشرفت امیدوار باشیم که منابع مالی مشخصی در اختیار باشگاه های ما قرار گیرد، در حال حاضر این تیم های دولتی هستند که منابع مالی را جذب می‌کنند اما بسیاری باشگاه های خصوصی در این زمینه با مشکل مواجه هستند.
این داور بین المللی فوتبال با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش افزود: متاسفانه امروز صنعت در ورزش سرمایه گذاری نمی کند زیرا فایده ای برای آنها ندارد.

قهرمانی با اشاره به موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت: امیدوارم در این زمینه فرهنگسازی شود و تماشاچیان فرهنگ تماشاچی بودن را یاد بگیرند تا بتوانیم بهترین خاطره ها را برای همه مخصوصا داوران و تیم ها رقم بزنیم.
۱۰ شهریور ماه در تقویم به عنوان روز جهانی داور نامگذاری شده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه