فتاحی: شهریه باشگاه‌ها افزایش نمی‌یابد

  • ۴ سال قبل
  • 0

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: شهریه اماکن ورزشی نرخ مصوبی دارد و اگر مردم تخلفی مشاهده کردند به امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گزارش دهند.

فرزاد فتاحی در خصوص جلوگیری از گران شدن هزینه حضور در باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات استاندار خراسان رضوی مبنی بر عدم افزایش قیمت‌ها در استان و حمایت از مردم در جلوگیری از گرانی کالاها و خدمات، تصمیم گرفتیم طرحی به صورت ضربتی در باشگاه‌های ورزشی اجرا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ادامه داد: بر اساس این طرح از هفته آینده ۱۰ اکیپ از مرکز استان تشکیل می‌شود و قرار است این گروه‌ها با مسؤولیت معاونان، مسؤولان ستادی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، همکاری بازرسان باشگاه‌ها و نماینده حراست، بازدیدهایی را از همه باشگاه‌های ورزشی مشهد داشته باشند تا ضمن نظارت بر قیمت‌ها، باشگاه‌ها را راهنمایی کنند.

وی ضمن تشکر از باشگاه‌هایی که بسیاری از خدمات ورزشی را در بهترین اماکن و در نقاط مختلف استان ارائه می‌دهند و بخشی از نیازمندی‌های جامعه ورزشی را تامین می کنند، تصریح کرد: در راستای حمایت از باشگاه‌ها و اینکه سو استفاده‌هایی در شرایط کنونی در باب افزایش هزینه‌های خدمات انجام نشود، این بازرسی‌ها به صورت دقیق انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: هر اکیپ در طول روز موظف است از ۵ تا ۱۰ باشگاه در سطح مشهد بازدید داشته‌باشد، در واقع به صورت میانگین روزانه بین ۵۰تا ۱۰۰ باشگاه ورزشی مورد بازرسی قرار می‌گیرد، این طرح تا دوماه ادامه پیدا می‌کند و در طول این دو ماه کلیه باشگاه‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

فتاحی با بیان اینکه در این طرح قصدی برای برخورد نیست و بیشتر جنبه راهنمایی و نظارت بر عملکرد وجود دارد، عنوان کرد: ضمن اجرای این طرح باشگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند برای اخذ مجوز راهنمایی می شوند.

وی تاکید کرد: برخی از گرانی ورزش در مشهد گلایه داشتند. باید بگویم تمام اماکن ورزشی که خدماتی ارائه می‌دهند و بابتش شهریه دریافت می‌کنند، بر اساس کمیته تعیین نرخ که کارشناسی است و همه ساله براساس قانون و مقررات قیمت خدمات در تمامی اماکن اعم از آبی و غیر آبی، سالن‌های فوتبال و فوتسال، سالن‌های بدنسازی و ورزشی اعلام می‌کنند، باید براساس این قیمت از مراجعه کنندگان شهریه بگیرند؛ در این بازرسی‌ها اگر از قبل هم گرانی بوده برخورد می‌شود و از افزایش خدمات پیشگیری به عمل می آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، یادآورشد: مردم اگر شکایتی در خصوص افزایش نرخ داشتند می‌توانند شکایت خود را به امور باشگاه‌ها واقع در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کنند.
منبع: ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *