آمادگی فرودگاه مشهد برای عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از آمادگی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای مدیریت عملیات بازگشت زائران سرزمین وحی به مشهد مقدس خبر داد. حدود ۱۲ هزار زائر خراسانی از ۳۱ مرداد وارد فرودگاه مشهد می‌شوند.

 محمد باقر قاسم‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: تمامی واحدهای خدمات‌رسان فرودگاه مشهد آمادگی لازم را در خصوص ارائه تسهیلات مطلوب به حجاج و مستقبلان دارند و کارگروه ویژه حج تمتع اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی با نظارت مستمر بر عملکرد عوامل دست‌اندرکار حج، به دنبال رفاه و رضایت‌مندی زائران است.

قاسم‌زاده با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزود: سیاست‌گذاری ما برای استقبال از ورود حجاج محترم به‌کارگیری نیروهای کارآمد و باتجربه، کاهش زمان ایستایی در گیت‌های بازرسی، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده‌سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه‌ها و گیت‌های بازرسی، افزایش خدمات رفاهی، تسهیل در تردد خودروی زائران و مستقبلان، جانمایی علایم و تابلوهای راهنما و بنرهای اطلاع‌رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پروازهای ورودی خارجی، سامان‌دهی ناوگان تاکسی‌رانی فرودگاه، افزایش چرخ دستی‌ها، بروز رسانی امکانات و ظرفیت‌ها و همچنین آموزش کارکنان خواهد بود؛ لذا امیدواریم مطالبات حج‌گزاران را به بهترین شکل ممکن برآورده نماییم.
قریب به ۱۲ هزار زائر خراسانی بیت‌الله‌الحرام در حج تمتع ۹۸؛ در قالب ۷۹ کاروان از تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد لغایت یکشنبه ۱۷ شهریور وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خواهند شد.

منبع: ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *