زمینه رقابت سیاسی فعال و با نشاط در انتخابات مجلس را فراهم خواهیم کرد

  • ۵ سال قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی گفت: زمینه رقابت سیاسی، فعال و با نشاط در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم خواهیم کرد.

علی‌رضا رزم‌حسینی در نشست شورای مشورتی سیاسی استان که با حضور نمایندگان احزاب در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که احزاب حاضر به پرداخت هزینه های انتخاب خود نیستند و در نتیجه به محض افول محبوبیت فرد منتخب، ضمن فاصله گرفتن از وی، برای انتخابات بعدی خیز می گیرند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هدف نظام جمهوری اسلامی و دولت دستیابی به مشارکت بالای مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: ما در حد توان زمینه را برای اجرای قانون و رقابت سیاسی، فعال و بانشاط فراهم کرده و تمام تلاش مان را در این مسیر به کار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کارکرد احزاب نباید به عرصه انتخابات محدود شود، خاطرنشان کرد: آغوش استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی برای مشارکت احزاب در حوزه های مختلف اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی باز است و از حضور فعالان سیاسی در این بخش ها استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار موضوعات اقتصادی، به مسائل سیاسی هم توجه ویژه ای خواهیم داشت، تاکید کرد: فعالان سیاسی در برابر بسیاری از اتفاقات و مسائل سکوت کرده اند و اهل هزینه دادن هم نیستند در حالی که باید به مسائل ورود کرده و در حوزه مطالبه گری نقش فعالی داشته باشند.

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *