حمایت جدی استاندار و دادستان مشهد از طرح‌های سرمایه‌گذاری مشروع

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در واکنش به خبر توقف فعالیت شرکت ثابت کیش گفت: دادستان و استاندار از طرح‌های سرمایه‌گذاری مشروع حمایت جدی خواهند کرد.

 

علی رسولیان در واکنش به خبر متوقف شدن طرح‌های شرکت ثابت کیش در مشهد، اظهار کرد: شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان متشکل از استاندار و دستگاه‌های نظارتی، قضایی و حاکمیتی استان با جدیت از طرح‌های مشروع سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنند.

 

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین استاندار و دادستان مقرر شد که شرکت ثابت کیش آن قسمت از سرمایه‌گذاری‌هایی را که نیاز به اخذ مجوز از اداراه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد را بعد از هماهنگی لازم با این سازمان اجرا نماید و سایر پروژه‌های در حال انجام که مجوز دستگاه‌های مسئول را دارد، با قوت ادامه پیدا کند.

 

رسولیان با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری‌های شرکت ثابت کیش در مشهد حدود دو هزار میلیارد تومان است، عنوان کرد: فعالیت‌های این شرکت در چهارچوب مجوزهای قانونی مورد حمایت است و در همین راستا اعلام آمادگی می‌کنیم. هر جا مشکلی در خصوص فعالیت‌های سرمایه‌گذاری وجود داشته باشد، با حضور دستگاه‌های مسئول برطرف خواهد شد.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *