فعالیت ۵۱ رشته ورزشی در تابستان امسال

  • ۵ سال قبل
  • 0

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از فعالیت این موسسه با ۵۱ رشته ورزشی در قالب ۱۵۰ کلاس آموزشی در تابستان امسال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری مردم مشهد، علی اکبر هاشمی جواهری در نشست مطبوعاتی خود اظهار کرد: موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با ۵۱ رشته ورزشی در قالب ۱۵۰ کلاس آموزشی در تابستان امسال فعالیت می کند.

جواهری تصریح کرد : ثبت نام اینترنتی از متقاضیان آغاز شده است و شروع کلاس‌ها از ۲۵ خرداد ماه است که پیش بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار نفر در این دوره تابستانی شرکت کنند.

مدیر عامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی افزود: شهریه تعیین شده برای دوره تابستانی براساس کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان است اما در میزان شهریه برای جامعه هدف مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به ویژه محرومین ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود

وی درخصوص تفاوت های برنامه اوقات فراغت تابستانه این مؤسسه در سال جاری با سالهای گذشته افزود:  این تفاوت‌ها سطح بندی دانش آموزان براساس تجارب قبلی و مهارت‌ها، استفاده از چهره‌های برتر ورزشی به عنوان مربی آموزشی در رشته‌های مختلف، اضافه کردن رشته‌های جدیدی مانند تیراندازی، دو و میدانی، دارت و فوتبال دستی است.

مدیر عامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه سرویس رفت و برگشت برای دانش آموزان و اعمال تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی در هزینه سرویس برای محرومان و جامعه هدف آستان قدس رضوی، ارائه چاشت و لباس مناسب، ساک ورزشی و وسایل تخصصی هر رشته از دیگر امکاناتی است که برای دانش آموزان در طرح اوقات فراغت تابستانه مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به میزبانی شهر مشهد در لیگ برتر فوتبال که در استادیوم امام رضا (ع) تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: نگهداری از زمین استادیوم امام رضا (ع) ماهانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه دارد که تاکنون اینکه موسسه مبلغ ناچیزی بابت انجام بازی‌ها در این استادیوم دریافت کرده است و با توجه به اینکه استادیوم امام رضا (ع) به لحاظ تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه