لیست ۱۶ نفره والیبال خراسان در تیررس رقبا

  • ۵ سال قبل
  • 0

بازیکن فصل پیش تیم والیبال پیام با اشاره به حواشی تیم پیام، گفت: تکلیف نماینده خراسان در لیگ برتر والیبال مشخص بود، اما افرادی غیروالیبالی با حاشیه‌سازی نظم تیم را برهم زدند.

 این روزها درست زمانی که تمامی تیم‌های لیگ برتر والیبال در حال آماده شدن برای حضور در لیگ برتر هستند والیبال خراسان رضوی در پیچ فصل قبل مانده و هر روز خبری اوضاع را آشفته‌تر از گذشته می‌کند، بارها در رسانه‌های مختلف به فعالیت افراد متخصص در رشته‌های مرتبط تأکید شده و بی‌توجهی به این امر تنها و تنها به ورزش آسیب رسانده، همان طور که این روزها گریبان تیم والیبال خراسان رضوی را گرفته است.

کش و قوس‌های فراوان میان مالک باشگاه فوتبال سبزجامگان پیام با اعضای تیم و کادر فنی فصل قبل والیبال خراسان آنقدر طولانی شد که اگر تا ۱۵ مرداد مهلت مقرر کمیته انضباطی برای تیم والیبال پیام حل و فصل نشود، بدون شک حتی اگر سهمیه در این استان حفظ شود بازیکنی نمی‌ماند تا در این تیم حضور پیدا کند و بدون شک باید به دنبال بازیکنان بی‌کیفیت و بدون تیم بود.

شهرداری ورامین، خاتم اردکان، سایپا، پیکان، سپاهان و شهرداری ارومیه اولین تیم‌هایی بودند که خیلی سریع وارد بازار نقل و انتقالات شدند و ارومیه توانست سید محمد موسوی که سال گذشته برای مشهدی‌ها به میدان رفته بود به خدمت بگیرند، اما حالا خبر می‌رسد که سایر تیم‌ها هم وارد بازار نقل و انتقالات شدند و فهرست ۱۶ نفره‌ای که از سوی جبار قوچان‌نژاد به عنوان بازیکنان نماینده والیبال خراسان اعلام شده بود را مد نظر قرار داده‌اند.

علیرضا بهبودی، حمزه زرینی، سعید مصطفی وند، مصطفی شریفات، شهروز همایونفرمنش، امین علوی و مجتبی یوسفی بازیکنانی هستند که پیشنهادات تازه‌ای از تیم‌های مختلف دریافت کردند و منتظر مشخص شدن وضعیت نماینده مشهد هستند، با توجه با آغاز تمرینات برای آماده‌سازی لیگ برتر هرچه سریع‌تر باید تیم آینده خود را انتخاب کنند.

تا دقیقه ۹۵ پای نماینده شهرمان ماندیم، اما حواشی تمامی ندارد

شهروز همایون‌فرمنش در خصوص اتفاقات اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: تکلیف تیم والیبال خراسان رضوی مشخص شده بود، قرار بود در فضایی ارام برای فصل جدید برنامه‌ریزی کنیم، با حمایت شهرداری و شورای شهر بخش خصوصی برای حضور در والیبال هم جذب شود.

وی ادامه داد: قرار بود یک باشگاه حرفه‌ای که تاکنون موفق عملکرده وارد والیبال شود و تیم‌داری کند، اما بعد از پخش شدن شایعاتی پیرامون امتیاز این تیم و ایجاد حواشی، حامیان مالی از این تیم فاصله گرفتند و والیبال خراسان وارد حاشیه‌ای شد که حاصل آن جز ضربه خوردن این رشته در استان نیست، صحبت‌هایی که مطرح شده فقط برای منافع شخصی است.

بازیکن فصل پیش تیم والیبال پیام با بیان اینکه برای فصل جاری با جبار قوچان‌نژاد قرارداد سفید امضاء کرده، تصریح کرد: با توجه به حسن نیت جبار قوچان‌نژاد پیشکسوت والیبال خراسان رضوی و اعلام حمایت شهرداری تصمیم گرفتیم در تیم بمانیم، اما اکنون در گیر و دار حواشی مانده‌ایم یک نفر مربی انتخاب می‌کند یک نفر با بازیکنان قرارداد می‌بندد، اما اگر قرار باشد پیام در فصل آینده تیم‌داری کند، ما در این تیم به طور حتم نخواهیم بود.

همایون‌فر منش خاطرنشان کرد: تاکنون در مشهد مانده‌ایم، اما اگر ۱۵ مرداد تکلیف نماینده خراسان رضوی مشخص نشود باید برای سال بعد فکر دیگری کنیم، تمامی بازیکنان از بهترین تیم‌های کشور پیشنهاد داشته‌اند، اما صبر کردیم و اولویت  را استان خودمان قرار دادیم، شرایط این‌گونه پیش‌رود دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم، از مسؤولان می‌خواهم به موضوع ورود کنند.

وی با اظهار تأسف برای شرایط به وجود آمده، تصریح کرد: در برخی رسانه‌ها شایعاتی را می‌خوانیم که از یک کانال بی‌اصل و نسب در فضای مجازی نشأت گرفته، واقعا باید برای چنین شرایطی متاسف بود خبرنگارها و ورزشکاران باید نسبت به این موضوع حساس‌تر و آگاهانه‌تر برخورد کنند، مدیرعامل باشگاه پیام به فکر منافع شخصی خودش است و اصلا به والیبال فکر نمی‌کند، او از این رشته نیست و سال پیش هم در کنار ما نبود، در آن زمان نیاز به باشگاهی برای حضور داشتیم، اما از ابتدا فقط قرار بود نام این باشگاه باشد.

همایون‌فرمنش ادامه داد: نباید این حواشی به والیبال ضربه بزند باید کمی منطقی باشیم، اگر این حاشیه‌ها درست بود ما باید مقام سوم را کسب می‌کردیم؟، بی‌انصافی است تلاش بازیکنان با حواشی زیر سوال رود.

منبع: فارس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *