رویای آسیایی شدن پدیده شهر خودرو ادامه دارد‌

  • ۵ سال قبل
  • 0

رویای آسیایی‌شدن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو برای فصل آتی لیگ برتر همچنان ادامه دارد.

تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق شد با یک نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به برتری برسد.

پدیده شهر خودرو در این دیدار با نمایشی دلنشین و یکدست و هماهنگ موفق شد برابر نفت مسجد سلیمان به برتری قاطع دست پیدا کند تا بارقه‌های امید برای این تیم در مسیر آسیایی شدن همچنان زنده باقی بماند.

پدیده شهر خودرو از زمان تغییر مالکیت و با سر و سامان گرفتن نسبی مسائل مالی خود موفق شده نمایشی بهتر را در لیگ برتر به نمایش بگذارد؛ شاید زمانی که محمدرضا خلعتبری در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر از این تیم جدا می‌شد بسیاری تصور می‌کردند که نمایش خوب پدیده نیز با افت روبرو خواهد شد و البته اندک زمانی نیز این اتفاق حداقل از نظر نتیجه‌گیری برای پدیده شهر خودرو رخ داد اما آنها خیلی زود خود را پیدا کردند و در بهترین موقع توانستند خود را به بالای جدول لیگ برسانند.

پدیده شهر خودرو دو بازی رودررو و مستقیم با دو حریف اصلی خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در مشهد دارد؛ دیدار با استقلال تهران در هفته بیست و هفتم و سپس با سپاهان؛ دو دیداری که نتایج آنها تاثیر مستقیمی در آسیایی شدن و یا نشدن پدیده شهر خودرو برای فصل آتی رقابت‌ها دارد.

منبع: تسنیم- خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *