استعفای ۱۳ مسؤول خراسان رضوی برای انتخابات مجلس

  • ۵ سال قبل
  • 0

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: آمار داوطلبانی که برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند در خراسان رضوی تا کنون به ۱۵ نفر رسیده است که دو نفر از این افراد در خارج از استان سمت مدیرکلی را بر عهده داشته‌اند.

حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی  گفت: آمار داوطلبانی که برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند در خراسان رضوی تا کنون به ۱۵ نفر رسیده است که دو نفر از این افراد در خارج از استان سمت مدیرکلی را برعهده داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه این آمار از دو منبع فرمانداران و مدیران کل اعلام شده است، متذکر شد: ممکن است تغییرات محدودی در آمار ایجاد شود و تعدادی اضافه شوند و این ۱۵ نفر جمع‌بندی آمار تا این لحظه است.

وی با بیان اینکه فرماندار کاشمر نیز در مجموع این آمار شمرده شده است، اظهار کرد: یک نفر معاون فرماندار، یک نفر از دادگستری، یک نفر از شبکه بهداشت و درمان، چهار نفر از شوراها و پنج نفر در حوزه آموزش‌وپرورش برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان استعفا داده‌اند.

جعفری آمار مسؤولان مستعفی مشهدی را یک نفر برشمرد و افزود: صفیه رکنی، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه چهار مشهد از جمله افرادی است که درخواست استعفا داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از چناران عبدالعظیم آب‌روش عضو شورای شهر چناران، از رشتخوار محمد قاسم‌پور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، از درگز نیز حامد بیهقی عضو شورای شهر و گلکار معاون متوسطه آموزش و پرورش این شهرستان و هاشمی‌پور رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت غذایی در تربت جام استعفا داده‌اند.

 

وی اضافه کرد: هادی محمدپور مدیر آموزش‌وپرورش گناباد، عبدالعلی حبیبی مدیر شبکه بهداشت و درمان محولات، محمدابراهیم داوودیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه و محمد ابراهیم‌زاده رئیس دادگستری تربت حیدریه نیز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند.

جعفری یک عضو شورای روستایی در روستای کمیز داورزن را نیز جزو آمار مستعفیان برشمرد و افزود: جواد رادمرد تیتکانلو از اعضای شورای شهر قوچان نیز استعفای خود را اعلام کرده است و ما از فرمانداران مطلع شدیم که آقایان امیری و توافقی در خارج از استان نیز استعفا داده‌اند و از حوزه‌های انتخابیه استان قرار است کاندید شوند.

منبع:فارس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *