بخشی از هزینه‌های هفته معلم استان به مناطق سیل‌ زده گلستان اهدا می‌ شود

  • ۵ سال قبل
  • 0

خدابنده گفت: آموزش و پرورش استان اکنون ۱۳ کانکس کلاسی، ۳۰ دستگاه کامیونت حاوی کالاهای مورد نیاز را به مناطق سیل زده گلستان ارسال کرده است همچنین بنا به در خواست فرهنگیان استان بخشی از هزینه‌های هفته معلم به مناطق سیل‌زده گلستان اهدا می‌شود.

قاسم علی خدابنده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که ستاد بزرگداشت مقام معلم از چند ماه گذشته کار خود را آغاز کرده است گفت: زنگ سپاس معلم در همه مدارس استان به صدا درآورده می شود تا در این برنامه همه دانش آموزان تقدیر خود را از معلمانشان اعلام ‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که در برنامه هایی که این ستاد به دنبال دارد از خانواده‌های جانباز و شهید فرهنگی استان نیز تقدیر می شود و مسئولان استانی هم به صورت نمادین در مدارس خراسان رضوی تدریس می کنند؛افزود:بخشی ازهزینه‌های هفته معلم و حقوق دو ماه فرهنگیان خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده گلستان اهدا می‌شود.

خدابنده با بیان این که سه دانش‌آموز المپیادی این استان در رشته‌های  شیمی، زیست شناسی و نجوم که در کشور طلا گرفته بودند به مسابقات جهانی اعزام شدند گفت: دانش‌آموزان دوومیدانی کار به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی شرکت کردند، هم چنین در روزهای گذشته  دومین جشنواره کشوری قلم را برای مدارس آموزش از راه دور برگزار کردیم که به این جشنواره ۲۸۶ اثر ارسال شده است.

وی با اشاره به عدم پرداخت عوارض نوسازی شهرداری مشهد به آموزش و پرورش ادامه داد:در شورای پنجم پرداخت ۳ درصد از عوارض نوسازی تصویب شد، درخواست ما این بود که شهرداری ۵ درصد عوارض مذکور را پرداخت کند هم چنین در خصوص کمبود فضای آموزشی در استان پیگیر آن هستیم براساس قوانین اماکن آموزشی که در اختیار دیگر ارگان‌ها هستند را به جریان آموزشی استان برگردانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش استان اکنون ۱۳ کانکس کلاسی، ۳۰ دستگاه کامیونت حاوی کالاهای مورد نیاز را به مناطق سیل زده گلستان ارسال کرده است ؛ هم چنین در استان خراسان رضوی تعهد ساخت سه مدرسه توسط مجمع خیرین داده شده و طرح «باران مهربانی» با هدف جمع‌آوری اسباب بازی در مدارس ابتدایی را برای مناطق سیل‌زده اجرا شده است.

منبع: شبستان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *