بارش شدید باران در کلات خسارت به بار آورد

  • ۵ سال قبل
  • 0

فرماندار کلات گفت: بارش شدید باران و جاری شدن روان آبها در این شهرستان به مزارع، باغات و تاسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

مهدی ناصری افزود: بارشهای دیروز به ویژه در مسیر رودخانه ارچنگان موجب بروز خسارت و آبگرفتگی در مزارع، باغات و شالیزارهای پائین دست این رود در روستاهای سینی کهنه، چرم، ارچنگان و ایدلیک شد.

وی اضافه کرد: بارش تگرگ در شهر زاوین نیز به بخشی از مزارع این منطقه آسیب زد و می توان گفت در مجموع ۲۰ هکتار از باغات و زمینهای کشاورزی شهرستان کلات از بارشهای دیروز آسیب دید.

فرماندار کلات گفت: علاوه بر راه روستایی سینی، پل ورودی روستای آبگرم نیز آسیب دید که موجب انسداد و قطع ارتباط آبگرم و هفت روستای دیگر شد.

ناصری به آبگرفتگی سه منزل در این شهرستان اشاره و بیان کرد: سیل به تاسیسات آب روستاهای کالو، کرناوه، ارچنگان و چرم آسیب رساند و هم اکنون آب این روستاها قطع است.

وی همچنین از قطع برق روستای قلعه نو به علت واژگونی تیرهای انتقال برق خبر داد و گفت: با تلاش ماموران اداره برق شب گذشته برق این منطقه وصل شد.

فرماندار کلات گفت: با توجه به بارش باران و آب شستگی حاشیه کوهها و وارد شدن سنگ و گل و لای به درون جاده های فاقد شانه خاکی در مسیرهای مشهد – کلات و کلات – درگز لازم است رانندگان برای تردد در این دو جاده اصلی احتیاط کنند.

منبع: ایرنا- خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه