• صفحه خانگی
  • >
  • شهری
  • >
  • شهردار مشهد؛ عزم مدیریت شهری برای به سرانجام رساندن طرح تفصیلی تا پایان سال

شهردار مشهد؛ عزم مدیریت شهری برای به سرانجام رساندن طرح تفصیلی تا پایان سال

  • ۳ سال قبل
  • 0

وعده داده شده است که تلاش خود را برای نهایی کردن طرح تا پایان سال انجام دهم و علی رغم اینکه شهرداری ها اصولا علاقه ای به تصویب طرح های تفصیلی ندارند (به دلیل محدود شدن بخشی از درآمدها) اما من مصمم هستم که با کمک شورای اسلامی شهر مشهد، این طرح ۱۳ ساله را در سال ۹۹ با یاری خدا به سرانجام برسانیم و معابر، فضای سبز و سایر خدمات را به ویژه در مناطق کم برخوردار، فراهم کنیم.
محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود در خصوص طرح تفصیلی می نویسد؛ روز جمعه طبق وعده قبلی از محل فیلمبرداری سریال هشت آباد بازدید کردیم و بازدیدی از منطقه پنجتن صورت گرفت. مشکل اصلی در این منطقه، طرح تفصیلی و منع قانونی برای هزینه کرد بدون طرح است. وعده داده ام تمام تلاش خود برای نهایی کردن طرح را تا پایان سال انجام دهم و با وجود اینکه شهرداری ها اصولا علاقه ای به تصویب طرح های تفصیلی ندارند (به دلیل محدود شدن بخشی از درآمدها) اما من مصمم هستم که با کمک شورای اسلامی شهر مشهد، این طرح ۱۳ ساله را در سال ۹۹ با یاری خدا به سرانجام برسانیم و معابر، فضای سبز و سایر خدمات را به ویژه در مناطق کم برخوردار، فراهم کنیم.
زمان خروج از لوکیشن فیلمبرداری، تعدادی از اهالی محل مشکلات خود را بازگو کردند که در این میان یکی از خانم ها گفت دلیل اینکه این منطقه برای لوکیشن سریالی که موضوعش در دهه شصت اتفاق افتاده، این است که این منطقه همچنان در دهه شصت باقی مانده و هیچ پیشرفتی نکرده است، این نکته سنجی سبب خنده من شد اما جمله او بار سنگینی داشت. چقدر من و امثال ما کم کاری کردند و چقدر این مردم خوب هستند. امروز عزم خود را جزم کرده ام تا زودتر طرح تفصیلی را به سرانجام برسانیم تا از رهگذر آن برای مردم، فضای سبز و سایر خدمات فراهم شود.
از آقای نورین مقدم و همکاران آنان در اداره کل طرح ها و مطالعات فنی و شهری شهرداری مشهد، بابت تلاش ها زیاد برای تحقیق این موضوع در دو سال گذشته سپاسگذارم و به آنان خدا قوت می گویم. امیدوارم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و کمیسون ماده پنج، هرچه سریعتر این زحمات به نتیجه برسد و مردم شاهد نتایج آن باشند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه