بازار داغ اکران‌ های آخر سال در مشهد

  • ۵ سال قبل
  • 0

اکران‌های سینمایی در مشهد در آخرین روزهای سال ۹۷ همچنان داغ است و سینماها مخاطبان خاص خود را دارند.

به گزارش تسنیم، سینماهای شهر مشهد همزمان با ایام پایانی سال ۹۷ این روزها جنب و جوش خاص خود را دارند و این گونه نیست که سینماها متاثر از بازار انتهای سال، کاملا سوت و کور باشند. سینماروهای حرفه‌ای مشهد، حضور در سینماها و تماشای فیلم را همچنان در سبد فرهنگی خود قرار می‌دهند و از سوی دیگر تعدد سینماهای مشهد در سال‌های اخیر و همچنین پراکنش جغرافیایی آنها زمینه مناسبی را فراهم کرده تا سینماروها بتوانند فیلم‌های مورد نظر خود را با فراغ بال انتخاب کنند. براساس آمارها، در حال حاضر و همزمان با آخرین هفته از اسفند ماه سال ۹۷، ۱۵ فیلم سینمایی در سینماهای مشهد در حال اکران است. سینماها و پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، ویلاژتوریست، اطلس، قدس، سینما پیروزی، پردیس سینمایی سیمرغ این روزها همچنان فیلم‌های روی پرده خود را در معرض اکران سینماروها قرار می‌دهند.

برخی از این سینماها قدیمی و نوستالژیک و برخی جدیدالتاسیس هستند اما هر کدام از سینماها هنوز دارای مشتریان و مخاطبان خاص خود هستند و پراکنش جغرافیایی نیز سبب شده تا سینماروها فیلم‌ها و سینمای مقصد مورد نظر خود را آسوده‌تر انتخاب کنند.

«جن زیبا»، «سوء تفاهم»، «ضربه فنی»، «ماموریت غیرممکن»، «هت تریک»، «آشغال‌های دوست داشتنی»، «پارادایس»، «بهشت گمشده»، «مارموز»، «قرارمون پارک شهر»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «دزد و پری ۲» و «کلمبوس» در حال حاضر روی پرده سینماهای مشهد در حال اکران است. علاوه بر این بازار فیلم‌های هنر و تجربه نیز در سینماهای مشهد داغ داغ است و برخی از سینماروهای حرفه‌ای ترجیح می‌دهند این گروه از فیلم‌ها را برای حضور در سینما انتخاب کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *