فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس باید متناسب با شرایط روز کشور باشد

  • ۵ سال قبل
  • 0

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی آستان قدس رضوی باید متناسب با شرایط روز کشور و ترویج سیره رضوی در بین مردم باشد.

 

حجت الاسلام احمد مروی در جمع مدیران سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: رسالت اصلی آستان قدس رضوی کار فرهنگی است و به همین دلیل همواره با بخش‌های فرهنگی ارتباط مستمر خواهیم داشت.

 

وی اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی آستان قدس رضوی باید عمیق، اثرگزار و متناسب با رویکردهای جامعه، اقتضائات نسل جوان، شرایط روز کشور و ترویج سیره رضوی در بین مردم باشد و در این زمینه از کارهای سطحی و شعاری پرهیز شود.

 

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در موضوعات مختلف با نگاه انقلابی برگرفته از رهبر معظم انقلاب حرکت خواهیم کرد و نگاه سیاسی، جناحی و جریانی نخواهیم داشت و برای انجام فعالیت‌های مختلف به دنبال حجت شرعی و رضای الهی هستیم.

 

مروی افزود: معیار و ملاک ما در مسائل فرهنگی منویات رهبر معظم انقلاب است؛ باید در فعالیت‌ها و طرح‌هایی که ارائه می‌کنیم، پیوست «فرمایشات رهبری» داشته باشیم، زیرا بهترین راهبردها در موضوعات فرهنگی را ایشان تبیین نموده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید کرسی‌های آزاد اندیشی را در مشهد و آستان قدس رضوی زنده کنیم تا الگوی بخش‌های مختلف کشور شود و برای تمام فعالیت‌ها باید از متخصصان و اندیشمندان حوزه و دانشگاه کمک بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *