• صفحه خانگی
  • >
  • سیاسی
  • >
  • رصد و پایش مستمر خراسان رضوی توسط سازمان‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی

رصد و پایش مستمر خراسان رضوی توسط سازمان‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی

  • ۲ ماه قبل
  • 0

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: مستمرا رصد و پایش امنیتی شهرستان‌های استان توسط سازمان‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی صورت گرفته و متناسب با سطح تهدیدات با هر گونه از مؤلفه‌های ناامنی برخورد صورت می‌گیرد.

محمدرضا دبیری اظهار کرد: فراهم کردن یک فضای امن و آرام برای مشارکت حداکثری و ایجاد یک رقابت سالم بین نامزدها تکلیف کمیته امنیتی است و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای برخورد با هر گونه تهدید از هر جنس و نوعی دیگر تکلیف این کمیته است. بر این اساس ارکان امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی آمادگی لازم را کسب نموده و تمامی ساختارهای سازمانی خود را فعال کرده‌اند.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه برای جمعیت‌های آسیب‌زا از قبیل اراذل و اوباش، معتادان متجاهر و مجرمان حرفه‌ای تهدید کننده نظم و امنیت عمومی نیز تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده، افزود: با سطح‌بندی این افراد و تقسیم کار بعمل آمده و مسئول‌سازی دستگاه‌ها و اعضای کمیته، کنترل و مراقبت این افراد نیز در دستور کار قرار دارد فلذا با هرگونه اخلالگری از سوی آنها برخورد قوی خواهد شد و ان‌شاءالله نخواهیم گذاشت این عناصر بر شاخص‌های امنیت استان تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جهاد تبیین با دستور استاندار در استان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: با فعال شدن قرارگاه، برای جمعیت‌های مختلف هدف گزاری مناسبی صورت گرفته است تا اقدامات اثر گذار خود را برای مقوله “مشارکت حداکثری” داشته باشند. باید گفت؛ از رسانه‌ها و مطبوعات نیز انتظار می‌رود، طی هم‌افزایی با این قرارگاه، در خصوص تبیین موضوعات انتخاباتی و بیان آثار آن در وفاق و انسجام ملی، به اثر بخشی آن نیز در حوزه دیپلماسی مقتدرانه و روابط بین‌الملل بپردازند.

دبیری با بیان اینکه، قومیت‌ها پاشنه آشیل حاکمیت‌ها هستند و امام راحل با بهره‌گیری از ظرفیت اقوام و قومیت‌های مختلف، انسجام سیاسی و اجتماعی را در کشور رقم زدند؛ افزود: استان خراسان رضوی، استانی متشکل از همه قومیت‌های مختلف و الگوی مناسبی از همدلی و وفاق را به نمایش گذاشته است که ان‌شاء‌الله مشارکت قوی را از خود به نمایش خواهند گذاشت. باید گفت؛ با توجه به کنشگری ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه در حوزه اقوام و تلاش آنها برای تحریک احساسات قومی، اختلاف افکنی و… هرگز اجازه میدان داری در استان به آنها نخواهیم داد.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اشراف قوی از سوی جامعه اطلاعاتی و تلاش مضاعف ارکان امنیتی و همکاری موثر مردمی، تصریح کرد: شمار قابل توجهی از عناصر و عوامل دشمن شناسایی و زیر ضربه قرار گرفتند و با این سلسله از اقدامات، تمامی بسترها و زیرساخت‌ها برای برگزاری امن توام با آرامش انتخابات در استان فراهم آمده است لذا انتظار می‌رود مردم این فرصت را مغتنم و با حضور در شعب اخذ رای در ۱۱ اسفند ماه، مشارکتی که ان شاءالله امنیت آفرین خواهد بود را رقم زنند.

منبع : اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *