ارائه خدمات دندانپزشکی توسط گروه جهادی الکفیل به نیازمندان حاشیه شهر مشهد

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: گروه جهادی الکفیل به مدت ۸ روز در اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد خراسان رضوی، خدمات دندان پزشکی به نیازمندان تحت حمایت حاشیه شهر مشهد ارائه می دهند.

رضا سلم آبادی اظهار کرد: این گروه به نیت امام هشتم (ع) به مدت ۸ روز در اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد خراسان رضوی، به نیازمندان تحت حمایت حاشیه شهر مشهد خدمات دندان پزشکی ارائه می دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: گروه جهادی الکفیل یکی از گروههای جهادی است که خدمات دندانپزشکی بسیار خوبی را در سالهای مختلف، در سطح کشور به ویژه مناطق محروم برای خانواده های نیازمند ارائه می دهند.

وی  افزود: این گروههای جهادی با حضور در این شهر مقدس، ضمن پابوسی امام مهربانی ها، خدماتی نیز به نیازمندان ارائه می دهند.

سلم آبادی در تشریح چگونگی ارائه خدمت به نیازمندان حاشیه شهر، بیان کرد: با هماهنگی هایی که با دستگاههای مختلف چون استانداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، شهرداری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و آستان قدس رضوی انجام شد، محروم ترین خانواده هایی که در حاشیه شهر مشهد زندگی می کردند، انتخاب و توسط ۵ دستگاه اتوبوس با همکاری شهرداری به صورت رایگان در وفواصل زمانی مشخص به اردوگاه اعزام می شوند و  بعد از دریافت خدمت با اتوبوس ها به منطقه مسکونی خود باز می گردند.

وی افزود: پیش بینی می شود طی مدت ۸ روز، بیش از ۸ هزار خدمت به خانواده های نیازمند حاشیه شهر توسط این گروه جهادی ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: خدمات دندانپزشکی به فرزندان این خانواده ها نیز ارائه می شود و از کودک سه ساله تا سالمند خدمات دندانپزشکی را دریافت خواهند کرد.

 

منبع :قدس

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *