• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • نخستین بخش خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد افتتاح شد

نخستین بخش خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد افتتاح شد

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

نخستین بخش خدمات پاراکلینیکی شامل «توانبخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی” روز چهارشنبه همزمان با دهه امامت و ولایت در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد به منظور توسعه خدمت‌ رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی افتتاح شد.

رییس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در مراسم افتتاحیه این بخش در جمع خبرنگاران گفت: بخش خدمات پاراکلینیکی در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با هزینه بیش از ۴۷ میلیارد ریال با همکاری دانشکده علوم پیراپزشکی به منظور توسعه این خدمات در مناطق کم برخوردار به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر سید محمد موسوی افزود: تاکنون بخش خدمات پاراکلینیکی از جمله توانبخشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی در مراکز درمانی دولتی خراسان رضوی در این سطح فعال نبوده است و تعرفه خدمات در این بخش کمتر از یک سوم هزینه در بخش خصوصی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم با بیان این که توسعه خدمات در مناطق کمتر برخوردار در حوزه توانبخشی ضروری است، گفت: بخش توانبخشی بیمارستان هاشمی‌نژاد در راستای دسترسی عادلانه عموم مردم به خدمات با کیفیت پاراکلینیکی ایجاد شده است.

دکتر محمد علی کیانی با بیان اینکه با توجه به جمعیت منطقه، نیاز به توسعه در فازهای بعدی احساس می شود، افزود: افزایش کیفی و کمی خدمات توانبخشی موجب رضایت مردم منطقه خواهد شد.

مدیر گروه گفتار درمانی نیز در این مراسم گفت: ارائه خدمت در حوزه اختلالات رشدی و اکتسابی برای بزرگسالان و کودکانی که دچار مشکل تمرکز هستند، اولویت خدمت گروه گفتار درمانی این مرکز توانبخشی است.

دکتر حمیده قائمی افزود: تعامل با گروه گوش، حلق و بینی، اطفال و نورولوژی از دیگر خدمات این حوزه به شمار می‌رود.

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد مشهد در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر مشهد و در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع در هشت طبقه و با ۱۴ اتاق عمل و پنج بخش مراقبت‌ ویژه احداث شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *