• صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور است

نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور است

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

شهردار مشهد گفت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود.

محمدرضا قلندر شریف عصر روز ۱۳ تیر در افتتاحیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها به عنوان تنها محلی است که تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و تمام حوزه‌های مرتبط در یک صنعت جمع شده و محصولات خود را ارائه می‌کنند. امروز صنایع سنگ ایران در نمایشگاه بین‌المللی مشهد جمع شده و توانمندی‌های خود را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: استقبال از این نمایشگاه بالا بوده و از تمام مصرف‌کنندگان صنایع سنگ برای حضور در آن دعوت می‌کنیم. تعامل مناسبی بین خریداران، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان در این نمایشگاه شکل گرفته است.

شهردار مشهد تصریح کرد: شهرداری مشهد و نماینده ما شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد و کلیه صنایع کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

وی گفت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود و از تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

در ادامه موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، نائب‌ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در این نمایشگاه ۶۵ شرکت فعال در حوزه سنگ حضور داشته که سهم خراسان رضوی از این بین ۱۵ شرکت است. با توجه به موقعیت خاص استان و تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر همکاری بیشتر با کشورهای همسایه، نمایشگاه بین‌المللی مشهد این موضوع را جزء سرفصل‌های اقتصادی خود قرار داده است.

وی افزود: این نمایشگاه توانمندی مد نظر در این حوزه را به رخ تمام کشورها خصوصا کشورهای همسایه کشیده و می‌توان از این ظرفیت مشهد جهت تولید و صادرات سنگ به کشورهای همسایه استفاده کرد.

نائب‌ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همچنین می‌توان از ظرفیت مشهد در این حوزه جهت مصرف داخلی استان و کشور استفاده کرد. با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

منبع:ایسنا

 

انتهای پیام://

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *