میزان آب ذخیره‌شده سدهای خراسان رضوی به حداقل خود رسیده است

  • ۱۰ ماه قبل
  • 0

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت سدهای خراسان رضوی در حداقل‌ترین حالت ممکن است گفت: به دستگاه‌های مرتبط تاکید می‌کنم مشترکان پر مصرف را طبق ضوابط اعمال قانون کنند.

یعقوبعلی نظری درباره وضعیت شرایط آبی در خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: وضعیت آب استان مشخص است. مردم اطلاع دارند که ۲ سال است خشکسالی شدید داریم. ذخایر سدهای استان هم در حداقل خودش قرار دارد و همچنین امسال گرما هم به نسبت سال‌های قبل شدیدتر است.

استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولان ما برنامه‌ریزی کرده‌اند که کمترین مشکل پیش بیاید، اما با این شرط که مردم هم در مصرف همکاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر مصرف را مدیریت کنیم دچار مشکل نخواهیم شد، اما اگر مدیریت مصرف نداشته باشند مشکل به وجود خواهد آمد و ممکن است این مشکل نیز همگانی شود. از مردم خواهش می‌کنیم که مدیریت مصرف داشته باشند و از مشترکان پرمصرف می‌خواهیم که مراعات عموم مردم را نیز داشته باشند.

نظری تاکید کرد: از مسئولان مربوطه می‌خواهم که دربرابر مشترکان پرمصرف نیز طبق قانون و قوائده مربوطه را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: پیشرفت استان، هدف مشترک و جدی همه ما است | «خراسان رضوی»، استان اول کشور و پایتخت معنوی کشور است

وی درباره آخرین پیگیری‌های انتقال آب دریای عمان به شرق کشور نیز گفت: این موضوع زمان بر است و این پروژه درحال اجرا است.

نظری در پاسخ به سوالی درباره صدور سند و وضعیت دریاچه بزنگان نیز گفت: وقتی خشکسالی باشد رودخانه‌ها و چشمه‌ها نیز خشک خواهد شد. همچنین از جزئیات صدور سند برای افراد آن منطقه نیز اطلاعی ندارم.

منبع:قدس

انتهای پیام:.//

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *