عظمت امام رضا (ع) به نسل جدید هویت بخشی کنیم

  • ۱۱ ماه قبل
  • 0

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام رضا (ع) ظرفیتی بی بدیل و بی نظیری هستند و همه مردم اعم از شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان به امام رضا (ع)عشق دارند و حضرت را دوست دارند، افزود: ما باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم و عظمت امام رضا (ع) را به نسل جدید هویت بخشی کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بیان کرد: اگر رضایت و خشنودی خداوند متعال را طالب هستیم باید رضایت و خشنودی امام رضا (ع) را تحصیل کنیم.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: به عنوان خادم دستگاه قدسی حصرت ثامن الائمه از بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه مجموعه های دخیل که در این عرصه معرفتی، معنوی و هویت بخش قدم می گذارند و همه هنرمندان و آنهایی که داشته های خوب خود را در خدمت حضرت رضا (ع) قرار می دهند تشکر و قدردانی می کنم.
وی با بیان اینکه امام رضا (ع) ظرفیتی بی بدیل و بی نظیری هستند و همه مردم اعم از شیعه و سنی، مسلمان و غیر مسلمان به امام رضا (ع)عشق دارند و حضرت را دوست دارند، افزود: ما باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم، امروز دشمنان ما می خواهند از نسل جوان ما هویت زدایی کنند و هویت ایرانی، ملی، دینی و قرانی را بگیرند و اگر ملتی سلب هویت شد، سلطه و استثمار ملت کاری بس سهل خواهد بود.
حجت الاسلام مروی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال جنگ نظامی و تحریم اقتصادی به عنوان آخرین حربه نیست و به دنبا سلب هویت است، اظهار کرد: با مطالعات و گفتگو با فریب خوردگان در اغتشاشات سال گذشته به این حقیقت تلخ رسیدیم که دشمن از فرزندان ما و پاره های تن ما درصدد سلب هویت است و اینکه بی محابا به خیابان می ریزند و هر شعاری می دهند این آن نوجوان ما نیست و عقبه قوی و تاثیر گذار پشت آن است که از این نوجوان ما سلب هویت کرده است.
وی با تاکید بر هویت بخشی به نوجوان و جوان ما به عنوان سرمایه بی نظیر و گرانبها، بیان کرد: ما در کشور خود امام رضا (ع) را داریم که هم از این امام حاجت می گیرند و هم درس زندگی می آموزند.

وی با بیان اینکه با استفاده از فرهنگ، ادب و مکتب رضوی می توانیم به جهان هویت دهیم، گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (ع) مورد استقبال همه اقشار هنری و فرهنگی قرار گرفته است و اینها جز عشق به امام رضا(ع)، چیز دیگری نیست.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هدف از برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) این است که عظمت امام رضا (ع) به نسل جدید هویت بخشی کنیم و زیر سایه امام رضا (ع) و به نام حضرت هویت دهیم و اجازه ندهیم دشمنان نوجوان و عزیز ما را بربایند.
وی افزود: در طول سال حرم مطهر در شرایط مختلف هیچ وقت خلوت نیست و سالانه ۳۰ میلیون نفر به این شهر سفر می کنند و این کرامت است و این ظرفیت بزرگی است که باید از این ظرفیت استفاده و هویت سازی کنید که اگر چنین کنید کمترین هزینه را پرداخت خواهید کرد و بیشترین بهره برداری را خواهید کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *