استانداران خراسان رضوی و اوش قرقیزستان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

  • ۲ سال قبل
  • 0

استانداران خراسان رضوی و اوش قرقیزستان در مشهد تفاهمنامه همکاری اقتصادی، گردشگری و فرهنگی امضا کردند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، استاندار خراسان رضوی در مراسم امضا این تفاهمنامه گفت: استاندار اوش قرقیزستان در سفر کوتاه و سه روزه خود به این استان از صنایع و توانمندیهای موجود در استان و مشهد بازدید کرده و با پیشرفتهای ما آشنا شدند.

یعقوبعلی نظری افزود: امیدوارم در سفری که مسوولان استان در آینده نزدیک به اوش قرقیزستان خواهند داشت تفاهم لازم صورت گرفته و تفاهمنامه پیش رو نهایی شود.

وی سفر استاندار اوش به خراسان رضوی را فشرده ارزیابی کرد و گفت: در این سفر بازدیدهای بسیاری از توانمندیهای استان صورت گرفت.

استاندار اوش قرقیزستان نیز ضمن قدردانی از استقبال و میزبانی گرم همتای خود در خراسان رضوی گفت: با میزبانی خوب صورت گرفته خاطره خوبی از مشهد در ذهن ما نقش بسته است و طی مدت محدود حضور ما در خراسان رضوی از هر مکانی که لازم بود بازدید نمودیم که این همکاری شایسته قدردانی است.

ضیاءالدین جمال الدین اف افزود: پس از امضا این تفاهمنامه، موارد مطرح شده به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و سفر هیات خراسان رضوی به اوش قرقیزستان تفاهم نامه، نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سفر شروع همکاری ۲ استان است و در آینده روابط برادرانه ۲ منطقه روز به روز وسیع تر و گسترده تر خواهد شد.

استاندار اوش قرقیزستان با بیان این که نتایج این سفر رضایت بخش بوده و به تمام اهداف از قبل پیش بینی شده رسیده ایم و  از این که سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان خراسان رضوی به قرقیزستان و استان اوش بیایند استقبال کرده و پیشنهاد می دهیم در آینده این سفرها انجام شود.

ضیاءالدین جمال الدین اف استاندار و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور قرقیزستان در منطقه اوش، عصر دوشنبه گذشته وارد مشهد و علاوه بر حضور در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و مواد شیمیایی و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و ماشین آلات در مشهد از تعدادی از کارخانه های تولید و صنعتی و مزارع در خراسان رضوی بازدید کرد

منبع :ایرنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه