اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام محمد باقر(ع) در حرم مطهر رضوی

  • ۱ سال قبل
  • 0

همزمان با شب و روز ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع)، ویژه برنامه‌های جشن و شادمانی به مناسبت این مولود خجسته در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز با تشریح جزئیات این برنامه‌ها گفت: در شب ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) مقارن با یکشنبه ۲ بهمن مراسم جشنی در رواق امام خمینی(ره) همراه با سخنرانی وعاظ، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی ذاکران و شاعران آیینی مشهدی برپا می‌شود.
وی بیان اینکه سخنران مراسم شب ولادت این امام همام، حجت الاسلام و المسلمین علی نظری منفرد از وعاظ برجسته مشهدی است، افزود: مدیحه‌سرایی رضا قانع از مداحان مشهدی، شعرخوانی حجت الاسلام روح الله موید و قرائت زیارت امام باقر(ع) با نوای محمد صالحی‌پور پایان بخش این مراسم خواهد بود.
ویژه برنامه‌های سالروز ولادت امام باقر(ع)
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز ولادت پنجمین امام شیعیان مصادف با دوشنبه ۳ بهمن ماه در رواق امام خمینی(ره) ادامه داد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح با حضور زائران، مجاوران و خدام حرم مطهر امام رضا(ع) با اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم آغاز می‌شود.
حجت الاسلام شریعتی‌نژاد اضافه کرد: سخنران این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی تهرانی از وعاظ برجسته مشهدی است همچنین شعرخوانی آئینی توسط رضا رحیمی عنبران و مدیحه‌سرایی با نوای هادی الهی از دیگر بخش‌‌های این مراسم خجسته خواهد بود.

منبع :آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه