اعلام نرخ مصوب جدید شله و حلیم در مشهد

  • ۲ سال قبل
  • 0

رئیس اتحادیه رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: از امروز شله درجه یک با گوشت گرم گوسفندی کیلویی ۵۰ هزار تومان، شله درجه یک با گوشت گرم گوساله کیلویی ۴۶ هزار تومان، حلیم درجه یک با گوشت گرم گوسفندی کیلویی ۴۵ هزار تومان و حلیم درجه یک با گوشت گرم گوساله کیلویی ۴۲ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

حسن امیریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همچنین حلیم درجه یک با گوشت گرم گوسفندی به همراه قیمه کیلویی ۴۵ هزار تومان، حلیم درجه یک با گوشت گرم گوساله به همراه قیمه کیلویی ۴۲ هزار تومان و حلیم درجه ۲ با گوشت منجمد وارداتی کیلویی ۳۷ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

وی درباره تعیین نرخ‌های جدید افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت و گندم طی سال جاری از انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تقاضای نرخ جدید برای این مواد صورت گرفت که پس از بررسی‌های لازم نرخ‌ اقلام مزبور به اتاق اصناف مشهد و سپس به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ارسال و در انتها پس از برخی تغییرات قیمت‌های جدید مشخص شد.

امیریان اضافه کرد: اگرچه این نرخ نمی‌تواند افزایش قیمت‌ مواد غذایی را برای اعضای اتحادیه پوشش دهد اما از امروز حلیم و شله در مشهد با این نرخ مصوب به فروش خواهد رسید و تمام اعضای اتحادیه ملزم به رعایت آن هستند.

رئیس اتحادیه رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد تصریح کرد: نرخ‌نامه جدید برای ۸۰ درصد از اعضای اتحادیه ما ارسال شده است. نظارت‌ها در خصوص رعایت نرخ مصوب و رعایت نکات بهداشتی از حدود ۱۵ اسفند ماه سال قبل در حال انجام بوده و این نظارت‌ها در خصوص رعایت نرخ‌نامه جدید افزایش خواهد یافت.

منبع:

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *