• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار مهم
  • >
  • دعوت از ۲ هزار فعال فرهنگی اجتماعی خراسان رضوی برای حضور در نمایشگاه هم افزا

دعوت از ۲ هزار فعال فرهنگی اجتماعی خراسان رضوی برای حضور در نمایشگاه هم افزا

  • ۱ سال قبل
  • 0

دبیر رویداد هم افزا ویژه فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ۲ هزار فعال فرهنگی و اجتماعی استان برای حضور در نمایشگاه هم افزا دعوت به عمل آمده است و آنان طی این دو روز، با حضور در نمایشگاه ضمن آشنایی با توانمندی ها وظرفیت های تشکل ها، به هم افزایی و تبادل ایده با آن ها می پردازند.

به گزارش آستان نیوز، میلاد شعیبی؛ دبیر رویداد هم افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱۰ تشکل فرهنگی و اجتماعی پیشران و منتخب خراسان رضوی در ۹ عرصه در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند، گفت: این تشکل‌ها هر کدام به صورت تخصصی در حوزه فرهنگی و اجتماعی مشغول به فعالیت هستند و در سطح ملی حرفی برای گفتن دارند.
وی اضافه کرد: «رویداد هم‌افزا» بستر مناسبی برای تشکل‌های مردمی فراهم کرده است تا کمبودهای خودشان را شناسایی و با بهره‌گیری از ظرفیت سایر تشکل‌های حاضر در این رویداد، نواقص را جبران و در تولید محتوا و ارائه راهکارهای اثربخش موفق تر عمل کنند.
دبیر رویداد هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار فعال فرهنگی از شهرستان‌های سراسر استان به این رویداد دعوت شده‌اند، گفت: این دعوت ها با هدف برقراری ارتباط مسئول هر تشکل با تشکل‌های فعال حاضر در این رویداد و آشنایی با مدل فعالیت‌ آن‌ها صورت گرفته است.
شعیبی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی در ساختار حاکمیت اشاره کرده‌اند از همین رو  رویداد هم افزا بستری را فراهم کرده تا تشکل های مردمی به عنوان حلقه های میانی وارد ساختارهای حاکمیت شوند و نقش خودشان را در حاکمیت اجرا کنند تا علاوه بر تحقق حکمرانی مردمی، راهکارهای اثر بخشی برای رفع مشکلات جامعه ارائه شود

منبع: آستان نیوز

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *