با حضور معاون رئیس جمهور، در هفته دولت چند طرح در استان افتتاح گردید

  • ۲ سال قبل
  • 0

تکمیل زنجیره تولید مورد تاکید دولت سیزدهم است

معاون اقتصادی رییس‌جمهور گفت: تکمیل زنجیره تولید مورد تاکید دولت سیزدهم است و اکنون شاهد هستیم در برخی از مناطق کشور و از جمله خراسان رضوی این امر در حال تحقق است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، امروز پنجشنبه محسن رضایی و در مراسم افتتاح خط تولید جدید شرکت صنعتی نساجی نوبافت شادیلون در شهرک صنعتی کاویان فریمان افزود: کشور پهناور ایران ظرفیت های بسیاری در حوزه‌های معدنی، انرژی و صنعت دارد و دولت نیز بر تکمیل زنجیره تولید تاکید دارد ولی متأسفانه از آن به خوبی استفاده نشده است و مواد اولیه موجود به خارج از کشور صادر و سپس کالای تولیدی با چند برابر قیمت به کشور وارد می شود اما این واحد تولیدی اکنون راه تکمیل زنجیره تولید را با خلاقیت صنعتگران و کارگران خود ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در سالهای گذشته، مردم سالاری دینی در کنار قوای سه‌گانه قرار نداشت و در چند سال اخیر با توان مردمی، این مهم منجر به یکپارچگی بزرگی در کشور شده است.

معاون اقتصادی رییس‌جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با اعضای هیات دولت بر موضوع اقتصاد تاکید بسیار کرده اند که نتیجه آن منتهی به یکپارچگی بیشتر مردم و دولت می شود.

رضایی افزود: در گذشته بخشنامه های یک شبه منجر می شد که سرمایه گذاران و کارآفرینان نتوانند برنامه‌ریزی صحیحی برای آینده خود کنند.

وی ادامه داد: یکپارچه سازی صنعت ایران مهم است و ما نیز کارآفرینان موفق، خلاق و نوآور داریم که باید در چارچوب صنعت ساماندهی شوند.

شرکت نوبافت شادیلون تولید کننده پتو ، پارچه و پادری فرشی است که با افتتاح خطوط جدید، ظرفیت اشتغال مستقیم آن به هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *