ایجاد جدایی میان ولایت و ملت، راهبرد جدید دشمن است

  • ۲ سال قبل
  • 0

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی بر بانوان انقلابی و فرهیخته واجب است تا جلوتر از آقایان، میدان‌داری کنند و نشان دهند که زن ایرانی، با بصیرت و شناخت، حجاب را انتخاب کرده و مزین به پوشش اسلامی است.

آیت الله سید احمد علم الهدی، در نشست شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی که آمریکا و کشورهای سلطه دیگر در جایگاهی نیستند که بتوانند با حمله نظامی به اهداف خود برسند و نه برای آن‌ها صرف و فایده دارد که مستقیم به میدان بیایند و نه دیوانه دیگری مثل صدام در منطقه پیدا می‌شود که آلت دست آنان شود و با حمله به ایران، با طناب آمریکایی‌ها به چاه برود، به همین سبب تصمیم گرفته‌اند تا با استفاده از تلقین‌های فضای مجازی و اردوکشی خیابانی، بلوای تازه‌ای در کشور ایجاد کنند و میان ملت و ولایت فاصله بیندازند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد زندگی را برای مردم سخت کند و اثر این توطئه حتی از تحریم‌های اقتصادی هم بدتر است، افزود: در ناآرامی های گذشته، جریان‎هایی در داخل وجود داشت که دشمن توانست توطئه خود را بر آن سوار کند اما اتفاقات اخیر تنها بهانه‌ای شد تا عوامل نفوذی بیگانه در کشور موج ایجاد کنند و دشمن خارجی هم نقشه‌های جدید خود را با هدف براندازی نظام به اجرا درآورد.

بانوان انقلابی جلوتر از آقایان میدان‎داری کنند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جریان آشوب‌های اخیر، موضوع مهمی که از آن غفلت شد، بحث اکثریت و اقلیت بود. جماعتی که به خیابان ریختند، اموال مردم را غارت کردند و اموال عمومی را به آتش کشیدند، به‌سادگی خود را به‌جای اکثریت مردم جا زدند و کسی هم معترض آن‌ها نشد درحالی‌که برخلاف تصور این افراد و خصوصاً استدلال بعضی از خواص بی‌بصیرت که مدعی دوقطبی شدن جامعه هستند، حقیقت این است که اکثریت جامعه ما انقلابی و متعهد به اسلام و نظام هستند و نمونه‌های آن را هم در گردهمایی‌های عظیم مردمی در سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: دشمن جمعیتی از نوجوانان فریب‌خورده را جلو انداخته تا به بهانه حجاب و آزادی، در خیابان‌های شهرها آشوب به راه بیندازند و در این شرایط، بر بانوان انقلابی و فرهیخته واجب است تا جلوتر از آقایان، میدان‌داری کنند و نشان دهند که زن ایرانی، با بصیرت و شناخت، حجاب را انتخاب کرده و مزین به پوشش اسلامی است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات اخیر، رفع چالش به کمک جریان‌های مردمی و جنبش‌های فراگیر ملی است، تصریح کرد: دانشجویان، امیدهای آینده‎ساز کشور هستند و رهبری به این قشر عنایت ویژه دارد لذا نا آرامی‎های اخیر در دانشگاه ها، باید با تبیین مسئولانه مسائل توسط سایر دانشجویان حل‌وفصل شود و به عبارت دیگر، دانشجو به مشکل دانشجو رسیدگی کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *