در حاشیه شهر مشهد ۱۲ پایگاه حقوقی رایگان فعال است

  • ۲ سال قبل
  • 0

 رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۲ پایگاه حقوقی رایگان در حاشیه شهر مشهد مقدس دایر و افراد متخصص خدمات ارائه می‌کنند.

 حمیدرضا آفرین  رئیس مرکز وکلای خراسان رضوی اظهار کرد : مراجعه به وکیل قبل از انعقاد قرارداد موضوعی است که باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد، چراکه در این صورت، شهروندان زمان و هزینه کمتری را برای رسیدن به نتیجه صرف می‌کنند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی تاکید کرد: مرکز وکلای استان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار مشاوره رایگان در استان از طریق سامانه ۱۲۹ ارائه داده است.

آفرین تصریح کرد : از ۱۸ هزار مشاوره رایگان و پاسخگویی، پس از تهران دومین میزان از ارائه خدمات در راستای صیانت از حقوق شهروندان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: حمایت از افراد بدون استطاعت مالی در دعاوی حقوقی را یکی از برنامه‌های مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی است.

هیچ فردی نباید به دلیل مشکلات مالی از حق وکیل محروم باشد

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خراسان رضوی اظهارداشت : هیچ فردی نباید به دلیل مشکلات مالی از حق وکیل محروم باشد، از این رو این مرکز پس از احراز شرایط افراد به صورت رایگان و در قالب وکالت تسخیری از آنها حمایت خواهد کرد.

آفرین بیان داشت: ۱۵۰ مورد وکالت تسخیری از ابتدای سال جاری تاکنون و ۱۳۰ مورد وکالت معاضدتی از سوی مرکز وکلای قوه قضائیه در استان صورت گرفته است که با توجه به آمار گذشته در شرایط مطلوبی قرار داریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *