بازار آجیل شب عید داغ شد

  • ۲ سال قبل
  • 0

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد گفت: هم‌اکنون تقاضای مردم برای خرید آجیل شب عید بالاست و خرید آجیل برای ایام عید شروع شده است. همچنین سازمان‌ها و ارگان‌ها برای کارمندان خود خرید آجیل را آغاز کرده‌اند و بازار آجیل از وضعیت مناسبی برخوردار است.

علیرضا ارزانی ممقانی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با قیمت آجیل با توجه به نزدیکی به ایام نوروز اظهار کرد: هم‌اکنون هر کیلوگرم آجیل از ۱۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. در مراکز تنظیم بازار نیز آجیل به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: در آجیلی که کیلویی ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، مغز بادام، پسته و فندق وجود دارد اما آجیل ۱۳۰ هزار تومانی حاوی بادام زمینی و پسته‌های ریزتر است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد در رابطه با افزایش قیمت آجیل بیان کرد: به طور کلی قیمت آجیل نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته اما در برخی اقلام مانند تخمه ژاپنی، پسته و… به دلیل کاهش تولید قیمت افزایش یافته است.

ارزانی ممقانی در خصوص قیمت پسته در مشهد عنوان کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم پسته از ۱۹۰ تا ۴۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

منبع :ایسنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *