مناطق قرمز خراسان رضوی به ۲۰ شهرستان افزایش یافت

  • ۲ سال قبل
  • 0

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین ارزیابی های وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستانهای قرمز در خراسان رضوی به ۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

دکتر محمد پهلوان  روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر شهرستانهای بردسکن، بینالود، تایباد،تربت‌جام، تربت‌حیدریه، خلیل آباد، چناران، خواف، خوشاب، رشتخوار، سرخس، سبزوار، فریمان، قوچان، کاشمر، کوهسرخ، گناباد، مشهد، مه‌ولات و نیشابور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی اضافه کرد: پیش از این ۱۰ شهرستان خراسان رضوی شامل نیشابور، کوهسرخ، گناباد، مشهد، کاشمر، فریمان، سبزوار، سرخس، رشتخوار و چناران در وضعیت قرمز قرار داشتند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون هشت شهرستان خراسان رضوی شامل باخرز، زاوه، جوین، فیروزه، درگز، کلات، جغتای و کوهسرخ در وضعیت نارنجی و بقیه در وضعیت زرد قرار دارند.

پهلوان افزود: در حال حاضر هزار و ۸۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و ۲۱۶ نفر از آنان بدحال بوده و در بخشهای مراقبتهای ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: دیروز  ۳۳۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که طی ۱۰ روز گذشته تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا روند افزایشی داشته است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۸۵۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۳ هزار و ۴۳۷ تن رسیده است.

در حال حاضر ۲۴۷ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
منبع :ایرنا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *